معاون مجلس و امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: چند طرح زیرساختی امروز در لرستان به‌بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن‌ها از امشب مردم می‌توانند از شبکه‌های دیجیتال با کیفیت HD بهره‌مند شوند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان موسوی‌مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اختصاص شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای هر استان است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که شبکه‌های استانی از هیچ تلاشی برای خدمت و کمک به توسعه استان خود دریغ نکنند، افزود: توجه به سند توسعه استانی در شبکه‌های استانی از مهم‌ترین اولویت در سازمان صدا و سیما است.

 

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما عنوان کرد: شبکه‌های استانی باید اولویت نخست خود را در معطوف شدن به مسائل استانی بدانند و تلاش کنند تا ظرفیت‌های خوب استان را از طریق شبکه‌های محلی به مردم معرفی کنند.

 

وی تصریح کرد: شبکه‌های استانی می‌توانند در ایجاد همبستگی و همدلی میان مردم به خوبی نقش‌آفرینی کنند ضمن این‌که این شبکه‌ها توانایی احیا و حفظ ظرفیت‌های فرهنگی فراوان در استان‌ها را دارا هستند.

 

موسوی‌مقدم از بهره‌مندی استان لرستان از شبکه‌های دیجیتال با کیفیت HD از امشب خبرداد و بیان کرد: چند طرح زیرساختی امروز در لرستان به‌بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن‌ها از امشب مردم می‌توانند از شبکه‌های دیجیتال با کیفیت HD بهره‌مند شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان دارای ظرفیت بالایی در فرهنگ و موسیقس غنی است که شبکه استانی لرستان توانسته این ظرفیت‌ها را به خوبی نمایش دهد.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات