جانشین حج و زیارت لرستان خبر داد

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: در حادثه منا تعدادی از حجاج لرستانی کشته و تعدادی نیز مجروح و مفقود شده‌اند

 حمید مصطفایی در گقت و گو با لرستان خبر، در مورد کشته شدن حجاج لرستانی در حادثه منا اظهار داشت: در حادثه منا که امروز در عربستان رخ داد تعداد سه نفر از مردم استان لرستان که به زیارت خانه خدا رفته بودند جان باختند.

 

وی با اشاره به اسامی کشته شدگان لرستانی‌ها در حادثه منا افزود:  در حادثه منا که امروز رخ داد مصطفی موسوی از کاروان الیگودرز، عباس گودرزی و مرادعلی نصرالهی از کاروان‌های شهرستان بروجرد که به زیارت خانه خدا رفته بودند جان خود را از دست داده‌اند.

 

مصطفایی در مورد تعداد حجاج لرستانی که در این حادثه زخمی شده‌اند عنوان کرد: تا این لحظه از تعداد مجروحین لرستانی آمار دقیقی به دست نرسیده است.

 

وی در مورد تعداد مفقودین حجاج لرستانی بعد از حادثه منا اظهار داشت: امروز بعد از حادثه منا حدود 17 نفر از حجاج استان لرستان مفقود شدند که تاکنون 8 نفر از آن‌ها پیدا شده و مابقی هنوز پیدا نشده‌اند.

 

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان لرستان  با اشاره به اینکه احتمال دارد این حجاج به مکه بازگشته باشند افزود: جستجوها برای یافتن مابقی مفقودین ادامه دارد و احتمال دارد این زائران به مکه بازگشته و یا در مسیرگم شده باشند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • بهروز احمدی

    :انالله واناالیه راجعون خیلی دردناکه خداوند به بازماندگان وملت ایران ومقام معظم رهبری صبر بده وباشهدای کربلا محشورشان کند...مر بر آل سعود بی تدبیر و کودک کش...

  • ناشناس

    :انالله واناالیه راجعون خیلی خیلی دردناکه خداوند به باز ماندگان صبر عطا فرماید وبه نوبه خود این مصیبت عظمی رابه محضر حضرت ولی عصر عج ومقام معظم رهبری وملت بزرگ ایران ومردم شریف لرستان ونماینده محترم ولی فقیه دراستان لرستان تسلیت عرض می کنم انشالله باشهداء کربلا محشور شوند.مرگ بر آل سعود بی تدبیر وهابی کودک کش .

  • وحید احسانی

    باسلام :

    مدیریت وکنترل در چنین روزی طبق آئین نامه می بایست توسط تمامی کشورهای اسلامی صورت پذیرد .نه تنها عربستان

  • ناشناس

    واقعا جای تاسف داره این مصیبت بزرگ را ب تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم.مرگ بر آل سعود بی کفایت

  • رضاروزبهانی

    خداوند صبر به خانواده های داغدارشون بده ...چی به سرشون آمده تا حالا..شریک غمتون هستیم هموطن عزیز

  • مهدی

    لعنت بر ال سقوط لعنتی

  • مهدی

    لعنت بر ال سقوط لعنتی

  • مهدی انصاری

    خانواده محترم خورشیدوند

    خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود :
    و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
    عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.

نظرات