کارگردان مجموعه آریا صنعت تخیل بروجرد گفت: انیمیشن آخرین فرستاده از بروجرد در جشنواره الغدیر نجف موفق به کسب جایزه بهترین سریال سه بعدی شد.

 

 
کیانوش دالوند موضوع انیمیشن آخرین فرستاده را زندگی حضرت رسول اکرم(ص) دانست و افزود: این سریال در 26 قسمت و 625 دقیقه تولید شده است.

 

 

آخرین فرستاده داستان زندگی پیامبر اسلام(ص) است که از زبان کاراکتر محوری مجموعه یعنی سلمان فارسی صحابی ایرانی رسول اکرم(ص) برای پسربچه ای از اهالی شهر مداین جایی که سلمان به عنوان حاکم آن شناخته می شود، روایت می شود.

 

 

نهمین جشنواره و بازار بین المللی رسانه ای الغدیر از دوشنبه هفته گذشته به مدت سه روز با حضور ده ها رسانه ایرانی و عربی از کشورهای مختلف در محل شبکه خبری الغدیر متعلق به سازمان بدر عراق برپا شد.

 

 

وی همچنین از تولید فیلم سینمایی انیمیشن با موضوع واقعه عاشورا خبر داد و گفت: این فیلم سینمایی 90 دقیقه ای واقعه عاشورا را به صورت انیمیشن به تصویر کشیده است و مراحل پایانی تولید را طی می کند.

 

 

کارگردان مجموعه آریا صنعت تخیل بروجرد اظهار داشت: فروش اینترنتی محصولات رستم و سهراب برای نخستین بار راه اندازی شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

 

 

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از محصولات رستم و سهراب، سه شعبه این محصولات را در شهرستان بروجرد عرضه می کنند.

 

منبع: ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات