سردار اشتری در جمع خبرنگاران تصریح کرد: پلمب KFC به دلیل نداشتن مجوز بود/ ترافیک در روزهای بارانی به واسطه دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را نمی‌پذیریم/ برای ورود به عراق، ویزا الزامی است

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه معاون تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد جلسه شورای شهر در روز گذشته و اتهام به پلیس راهور ناجا مبنی بر ایجاد ترافیک در روزهای بارانی به واسطه دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اظهارداشت: ما این موضوع را نمی‌پذیریم، البته اگر مسئله‌ای وجود دارد باید جلسه‌ای گذاشته شود و دلایل پلیس تهران را پیگیری کنند.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اگر همکاری و جدیت مأموران راهنمایی و رانندگی ما در روزهای بارانی نبود شاید مشکلات بیشتری در معابر به وجود می‌آمد، به همین جهت باید بگویم در مجموع این مطلب را قبول ندارم.

 

 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر پلمب رستوران KFC گفت: فروشگاه‌ها و اماکن عمومی که مجوز لازم را نداشته یا ضوابط لازم را رعایت نکرده باشند حتماً با آنها برخورد می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: اگر بعد از این نیز گزارش شود که فروشگاهی مجوز لازم را نداشته حتماً با آن برخورد می‌شود.

 

 

سردار اشتری در خصوص موضوع اربعین تأکید کرد: حتماً زائران باید گذرنامه دارای اعتبار به همراه داشته باشند چرا که تا این ساعت کشور عراق همراه داشتن ویزا را الزامی دانسته و احیاناً اگر تغییری ایجاد شود به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی افزود: داشتن گذرنامه معتبر و ویزا برای سفر زائران اربعین حسینی به عتبات الزامی است.

 

 

این مقام ارشد ناجا مرزهای مهران، شلمچه و چزابه را آماده پذیرش زائران اربعین حسینی عنوان و تصریح کرد: چنانچه مرزی برای عبور زائران به عراق تا موعد مقرر آماده شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در مورد طرح‌های ارتقای امنیت اخلاقی و برخورد با بدپوششی گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی مثل گذشته و طبق روال انجام خواهد شد، حتماً در حوزه بی‌پوششی و بدپوششی که جرم آشکار محسوب می‌شود برخورد لازم را خواهیم داشت.

 

 

وی در خصوص افزایش ۱۰۰ کیلومتری ترافیک خودروها در مواقع بارندگی و تهدید پدیده ال‌نینو در کشور بیان داشت: مشکل صرفاً به ناجا بر نمی‌گردد، پلیس در مواقع لزوم با حضور بیشتر برای تسهیل در عبور و مرور تلاش می‌کند.

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات