در حوزه هنری برگزار شد؛

نمایشگاه آثار برگزیده نخستین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت مذهبی در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان برپا شد.

به گزارش لرستان خبر،  با حضور معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیرکل حوزه هنری لرستان و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی لرستان نمایشگاه آثار برگزیده نخستین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان افتتاح شد.

 

این نمایشگاه در شهر خرم‌آباد و به همت جامعه ایمانی مشعر، قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) و حوزه هنری برپاشده است.

 

نمایشگاه آثار برگزیده نخستین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت از 19 تا 30 آبان در نگارخانه مهر حوزه هنری استان برپا و بازدید برای عموم آزاد است.

1 (1)

 

این نمایشگاه در نگارخانه مهر حوزه هنری واقع در خرم‌آباد، میدان امام خمینی (ره)، خیابان دکتر حسابی روبه‌روی اداره کل آموزش‌ و پرورش راه‌اندازی است.

 

میلاد احسانی در این زمینه اظهار داشت: سوگواره عکس و پوستر عاشورایی به همت جامعه ایمانی مشعر سال 91 کار خود را آغاز کرد.

 

وی افزود: امسال چهارمین دوره جمع‌آوری آثار آن در دو ماه محرم و صفر سال 94 آغاز شده و آمادگی دریافت عکس و پوستر عاشورایی هنرمندان را نیز دارد.

1 (5)

 

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر عاشورای عنوان کرد: این سوگواره تاکنون پذیرای بیش از 14 هزار اثر هنری در زمینهٔ عکس و پوستر هیئت از هزار و 300 هنرمند هیئتی از سراسر کشور بوده است.

 

وی با بیان اینکه 85 اثر برگزیده برای نمایش دادن در این نگارخانه تهیه‌شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه حدود 35 اثر برگزیده به نمایش درآمده و حدود 50 اثر برگزیده را نتوانستیم به نمایش بگذاریم که حدود 70 درصد از تعداد آثار این نمایشگاه عکس و 30 درصد پوستر است.

 

احسانی تصریح کرد: سه اثر از لرستان در سال 91 برگزیده شد که در این نمایشگاه نیز به نمایش درآمده و دو اثر آن متعلق به محسن مرادی است.

 

1 (12)

 

1 (6)

 

1 (7)

 

1 (3)

 

1 (4)

 

1 (8)

 

1 (2)

1 (9)(1)

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمدرضا

    درود بر برگزار كنندگان اين برنامه
    كاش عكس هاي بيشتري از خود آثار منتشر ميكرديد

نظرات