مدیر شبکه العالم:

مدیر شبکه العالم گفت: موساد حملات تروریستی فرانسه را برای وارد کردن غرب به ورطه جنگ سوریه طراحی کرد.

به گزارش لرستان خبر، احمد سادات در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه لرستان که با موضوع بررسی اتفاقات فرانسه و سناریوی غرب جدید و بررسی اوضاع سوریه توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: احتمالی که وجود دارد، این است که موساد حملات تروریستی فرانسه را برای وارد کردن غرب و فرانسه به ورطه جنگ سوریه طراحی و اجرا کرده است و البته شاهدیم که فرانسوی ها هم عملا وارد این ورطه شدند و توانستند بزرگترین موج اسلام هراسی را در منطقه راه بیندازند در حال اسرائیل بیتشرین بهره بردار حملات تروریستی فرانسه بوده است.

 

وی افزود: غربی ها تجربه جنگ عراق و افغانستان و فرانسوی ها هم تجربه حضور در لبنان را دارند؛ از این رو به هیچ عنوان حاضر نیستند که به طور مستقیم وارد جنگ در سوریه شوند به همین دلیل به دنبال جنگ نیابتی هستند.

 

مدیر شبکه العالم با اشاره به اینکه امروز شاهدیم که غرب داعش را هم تقویت می کنند و هم سلاح های سنگین را در اختیار آنها می گذارد، گفت: در سوریه جنگ چریکی نداریم و جنگ کاملا سنگین است و حتی تروریست های داعش موشک های تاو را در اختیار دارند.

 

سادات با بیان اینکه با ورود روسیه به سوریه، پررنگ تر شدن نقش مستشاری ایران در این کشور و  سرعت یافتن آزادسازی مناطق تحت تصرف تروریست ها پیش بینیهای غربی ها به هم خورد، تصریح کرد: غربی ها پیش بینی کرده بودند که در فاصله 16 یا 18 ماه دوره انتقال اسد تمام شود و بعد از آن طی یک دوره شش ماهه یک حکومت انتقالی را متشکل از معارضین سیاسی و نه معارضین مسلح تکفیری در سوریه تشکیل دهند.

 

وی اظهار کرد: برنامه این بوده است که تا زمان تشکیل حکومت بعدی در سوریه معارضین حاضر در حکومت انتقالی ضرف شش ماه در رسانه ها مطرح و برای تشکیل حکومت بعدی این کشور وارد عمل شوند.

 

مدیر شبکه العالم گفت: با اتفاقاتی که طی دو ماه اخیر در سوریه اتفاق افتاد برتری کامل در اختیار سوریه و جبهه مقاومت بوده است و با این حال غربی ها آمدند که کل صحنه را در سوریه به هم زدند از این رو فرانسوی ها وارد شدند.

 

سادات با بیان اینکه بنا بر تحلیلی حملات تروریستی پاریس کار موساد بوده است و آنها پشت سر کل قضایای فرانسه هستند و در واقع فرانسوی ها در این ماجرا به گروگان گرفته شده اند، اضافه کرد: گفته می شود که حملات تروریستی پاریس با هدف قرار گرفتن حکومت فرانسه در یک عمل انجام شده طراحی و اجرا شده و این چیزی بود که اسرائیلی ها هم از قبل و هم در حال حاضر دنبال آن بودند تا از این طریق زمینه حمله به سوریه فراهم شود؛ چرا که محور مقاومت تقویت شده است.

 

وی اضافه کرد: بنا بر اذعان خود اسرائیلی ها نیروهای حزب الله در لبنان امروزه بیش از 10 برابر نیروهایی است که این گروه قبل از جنگ سوریه در اختیار داشته است و با این حال اسرائیلی ها از این نگران هستند که باز هم یک پیروزی جدید رقم بخورد و همانگونه که عراق تسلیم جمهوری اسلامی ایران شد این بار سوریه تسلیم جبهه مقاومت شود.

 

مدیر شبکه العالم با بیان اینکه خبری مبنی بر اینکه حملات تروریستی فرانسه کار اسرائیلی ها است در دست نداریم، گفت: کسی که به فرانسه و به کشورهای عربی که سیستم های اطلاعاتی آنها در اختیار فرانسوی ها و انگلیسی ها است رفته باشد، هر لحظه احساس می کند که تیمی در حال تعقیب او هستند و با این حال با توجه به اینکه موساد در حملات تروریستی که اجرا می کند هیچ ردی از خود به جا نمی گذارد به نظر می رسد که حملات تروریستی پاریس کار سرویس اطلاعاتی اسرائیل باشد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات