معاون اجرایی ستاد اربعین استان لرستان:

معاون اجرایی ستاد اربعین لرستان گفت: زحمات تمام دستگاه‌ها در لرستان سبب شد که لرستان به عنوان یکی از استان‌های برتر در ارائه خدمات به زائران نقش ایفا کند.

به گزارش لرستان خبر، عباس علی شاهی معاون اجرایی ستاد اربعین  لرستان ظهر امروز در جلسه تجلیل از فعالان ستاد اربعین استان که در استانداری لرستان برگزارشد، اظهار داشت:  در اربعین امسال شعار سال با نام « دولت،ملت؛ همدلی و همزبانی» در لرستان در همزبانی و همدلی جلوه پیدا کرد.

 

وی با بیان اینکه همه از حرکت جهادی و بسیجی وار لرستان در اربعین امسال تعریف می‌کردند، افزود: ما کار بزرگی در مهران، کربلا و نجف انجام دادیم و حتما ماندگار می‌ماند به گونه‌ای که زحمات تمام دستگاه‌ها در لرستان سبب شد که لرستان به عنوان یکی از استان‌های برتر در ارائه خدمات به زائران نقش ایفا کند.

 

معاون اجرایی ستاد اربعین  لرستان بیان کرد: در حالی که برخی استان‌ها باید یار ما در این پشتیبانی می‌شد اما شانه خالی کردند و لرستان به تنهایی جای دو استان کار کرد و کار ما در این مدت شبانه روزی بود.

 

وی عنوان کرد: ما 15 روز فعالیت کردیم ولی قرارگاه صاحب الامر استان حدود یک ماه در کربلا و نجف فعالیت کردند.

 

علی شاهی با بیان اینکه دستگاه‌ها هیچ‌کدام حرفی از اعتبارات و نبود اعتبار نزدند، تصریح کرد: با اینکه بنا بود ما 8 روز در موکب پذیرایی داشته باشیم ولی نزدیک به 13 روز پذیرایی وعده‌های غذایی را در موکب مهران داشتیم.

 

معاون اجرایی ستاد اربعین  لرستان با بیان اینکه ما در 13 روز وعده‌های غذایی شام و نهار و صبحانه به زوار دادیم گفت: 171 هزار نفر در موکب مرز مهران پذیرایی کردیم و حتی با وجود امکانات کم هیچ‌گاه دست از پذیرایی از زائران بر نداشتیم و خوشبختانه همه از فعالیت ما راضی بودند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات