در خطبه های نماز جمعه خرم آباد مطرح شد

نماینده ولی فقیه در لرستان به کاندیدا هشدار داد و گفت: کاندیدا از دادن وعده های دورغ به مردم خودداری کنند

به گزارش لرستان خبر، آیت الله ن سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد با اشاره به حضور باشکوه و برگزاری جشن سی و هفتمین بهار آزادی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در سالی که به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده ‌مردم در روز 22 بهمن اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان کشیدند.

وی ایستادگی و استقامت را از پیام‌های مهم راهپیمایی 22 بهمن دانست و بیان کرد: استقامت بر ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین انسجام و اتحاد برای پیشرفت کشور از جمله پیام‌های مهم در این روز بودند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گونه خلأیی در اراده ملت ایران به وجود نیامده است مطرح کرد: مردم با حضور خود اعلام کردند که با صلابت پای آرمان‌های امام و رهبر خود ایستاده‌اند زیرا این راهپیمایی جز امام و رهبری را نمی‌خواهد.

میرعمادی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن باعث تداوم و تضمین استقرار انقلاب اسلامی بوده است، مطرح کرد: یوم‌الله 22 بهمن روز یاری کردن دین خدا بود.

خطیب جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از آمادگی آنان برای حضور در انتخابات 7 اسفند ماه سال جاری بیان کرد و گفت: به طور حتم مردم در این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند و همدلی و همزبانی آنها بار دیگر تجلی پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأکید کرد: باید قانون را در همه مراحل تبلیغاتی خود رعایت کنند و از تخریب و تهمت زدن دیگران خودداری شود.

وی افزود: کاندیداها تنها باید به ارائه توانمندی‌ها و برنامه‌های خود به مردم بپردازند و رعایت اخلاق انتخاباتی را به خوبی سرلوحه کار خود قرار دهند.

میرعمادی پرهیز از وعده‌های دروغین و کلمات اغراق‌آمیز را از دیگر این وظایف کاندیداها و طرفداران آنها برشمرد و بیان کرد: مردم جاهل نیستند بلکه با دقت همه موارد را تحلیل می‌کنند بنابراین کاندیداها تنها با بیان این مسائل منزلت خود را از بین می‌برند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خواستار برگزاری انتخاباتی با رقابت سالم و حضور حداکثری مردم شد و گفت: به طور حتم مشارکت عمومی مردم در انتخابات سال جاری برگ زرینی دیگر برای حفظ اعتبار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه مناسبت‌های هفته آینده پرداخت و ضمن تبریک به مناسبت روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: زنان امروز برای حضور خود در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی به یک الگوی بارز نیاز دارند که حضرت زینب (س) بهترین الگو برای آنان است.

وی به سالروز صدور حکم ماندگار امام اعلیه سلمان رشدی صاحب کتاب آیات شیطان اشاره کرد و افزود: این شخص و این کتاب نتیجه نفوذ فرهنگی دشمنان است بنابراین مردم باید مواظب این خطر جدی باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: 29 بهمن روز قیام مردم تبریز نشان از بیداری اسلامی داشته و این موضوع نیز در کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن که با همین بیداری اسلامی توانستند بر دشمنان پیروز شوند دارد.

میرعمادی در پایان مقاومت اسلامی را دنباله‌رو بیداری اسلامی دانست و تأکید کرد: نتیجه آنها به طور حتم پیروزی نهایی اسلام بر دشمنان خواهد بود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات