باحضور خانواده های شهدا

نخستین اجتماع گسترده مردمی مدافعان حرم استان لرستان با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، مصطفی حسینی نسب مسئول مجمع مدافعان حرم شهرستان بروجرد با اعلام این خبر اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت مدافعان حرم حضرت زینب (س) در کشور سوریه سبب شده تا در نقاط مختلف کشور همایش‌هایی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشان مدافع حرم شکل گیرد که بر این اساس این همایش در شهرستان بروجرد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این همایش برای نخستین بار در سطح استان لرستان برگزار می‌شود، افزود: پیش‌ازاین همایشی به گستردگی اجتماع مذکور در استان لرستان برگزار نشده و این همایش قرار است روز چهارشنبه هفته جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد ثارالله شهرستان بروجرد برگزار شود.

 

مسئول مجمع مدافعان حرم بروجرد با اشاره به مهم‌ترین محورهای تدوین‌شده در برگزاری این اجتماع باشکوه مردمی عنوان کرد: این همایش با حضور خانواده‌های شهدای مدافعان حرم از استان مرکزی و شهرستان اراک و نیز خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و عموم شهروندان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور، روایتگری حسن شمشادی از روایتگران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که در جبهه سوریه حضور مستقیم داشته و قرائت درد نامه فرزند 4 ساله شهید مدافع حرم از مهم‌ترین محورهای تدوین‌شده برای برگزاری این همایش است.

حسینی نسب هدف از برگزاری این همایش را حفظ آرمان‌های انقلاب، نظام و ارزش‌های دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: با توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و اقدام ارزشمند آن‌ها در محافظت خارج از مرزهای کشور و ممانعت از نفوذ تروریست‌های داعشی به کشور برگزاری این همایش از اولویت‌های پاسداشت مجاهدت‌های این شهدا و صبر خانواده‌های آن‌ها است.

وی به انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این همایش در ابتدا قرار بود روز پیش از انتخابات گذشته برگزار شود و به دلیل احتمال وجود برخی حواشی ممکن به‌روز چهارشنبه این هفته موکول شده است با هماهنگ‌های انجام‌شده با مسئولان این شهرستان مشکلی درروند برگزاری آن به وجود نمی‌آید.

 

photo_2016-03-06_10-43-09

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات