فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۱۶ هزار دانش‌آموز و دانشجو در لرستان به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در جلسه راهیان نور که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: هرچند وقت یک‌بار به بهانه یادواره‌ها، کنگره و اردوهای راهیان نور از منبع پرنور شهدا انرژی می‌گیریم بنابراین مشهد شهدای غرب، جنوب و شمال غرب سبب رویش هرروز ما هستند تا راه را گم نکنیم.

وی در رابطه با اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان نور افزود: امسال از 25 هزار نفر سهیمه دانش‌آموزی تاکنون 14 هزار نفر به اردوهای رهیان نور اعزام‌شده و در بخش دانشجویی نیز اعزام سه هزار نفر در تعهد ما بوده که تاکنون هزار و 700 نفر به مناطق عملیاتی اعزام‌شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اعزام 10هزار نفر از اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور عنوان کرد: تاکنون هزار و 100 نفر از این تعداد به مدت سه روز به مناطق عملیاتی اعزام‌شده است.

وی فراهم شدن بسته فرهنگی را یکی از نیازمندی‌های این سفر معنوی برشمرد و بیان کرد: با توزیع بسته فرهنگی و اعزام مبلغ با کاروان‌های راهیان نور زمینه‌ای برای تأثیرگذاری معنوی و فرهنگی فراهم می‌شود.

کشکولی تصریح کرد: با شروع کار اردوهای جهادی در ایام نوروز حدود 16 هزار نفر دانش‌آموز و دانشجوی بومی و غیربومی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات