معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان و نیروهای تخصصی از اول فروردین 95 مشمول دریافت فوق‌العاده شغل می‌شوند.

"سیدمحمد بطحایی" افزود: با توجه به ابلاغیه فوق‌العاده ویژه بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری از اول فروردین 95 کارکنان اداری آموزش و پرورش که در مدارس مشغول به کار هستند، شامل افزایش حقوق خواهند بود.
متن مصوبه هیئت وزیران در این رابطه بدین شرح است:
 
برقراری فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی موضوع بند(10) ماده (68) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان ستادی وزارتخانه ها و سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس جمهور که انجام فعالیت و وظایف تخصصی، ستادی، تحقیقاتی و حساس را به عهده دارند برای حداکثر 25 درصد از مشاغل که واجد شرایط و ویژگی‌های مصرح در بند مذکور می‌باشند و با احتساب مشاغلی که قبلاً به تصویب هیئت وزیران رسیده‌، متناسب با کارایی و اثربخشی کارکنان ستادی دستگاه‌های مشمول، حداکثر تا 35 درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر، مشروط به وجود اعتبار و تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به نحوی که متوسط پرداختی به کارکنان آن دستگاه از 60 درصد سقف تعیین شده تجاوز نکند، مجاز است.
رتبه‌بندی معلمان کم‌تر از 6 سال سابقه طی سال آینده
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که سال آینده برای تعداد زیادی از فرهنگیان که سابقه خدمت آن‌ها زیر 6 سال بود و مشمول رتبه‌بندی نشدند به تدریج طرح رتبه‌بندی اجرا خواهد شد.
"علی‌اصغر فانی" در حاشیه پیش‌کنگره شهدای دانش‌آموز در خصوص سهمیه معلولان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز گفت: 3 درصد سهم معلولان در این آزمون اعمال می‌شود و اگر ظرفیت خالی باقی‌مانده باشد به ظرفیت سال آینده اضافه خواهد شد.
منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات