غروب سه شنبه/

پیکر نخستین شهید لرستانی مدافع حرم دقایقی پیش با استقبال رسمی مردم و مسئولان وارد شهرستان بروجرد شد.

به گزارش لرستان خبر، پیکر مطهر شهید لرستانی مدافع حرم  ماشاالله شمسه دقایقی پیش با برگزاری آئین استقبال رسمی از سوی گروه‌های نظامی وارد شهرستان بروجرد شد.

برپایه این گزارش پیکر این مجاهد مدافع حرم عصر امروز با برگزاری مراسم استقبال باشکوه و آئین‌های ویژه نظامی به این شهرستان منتقل شد تا برای برگزاری مراسم شبی با شهدا به حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج منتقل شود.

پیکر این شهید مدافع حرم صبح فردا رأس ساعت 9 صبح از مقابل مسجد امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای این شهرستان بر روی دوش مردم قدرشناس بروجرد تشییع و پس‌ازآن بنا به وصیت این شهید در زادگاهش روستای سراب زارم بروجرد به خاک سپرده می‌شود.

شرکت گروه‌های مختلف مردم و مسئولان در آئین عصر امروز بیش از همیشه نشان‌دهنده اوج عظمت و وفاداری ملت خداجو و شهیدپرور شهرستان بروجرد و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا است.

ماشاالله شمسه از رزمندگان و فرمانده هان دلاور دوران دفاع مقدس بود که در سال 1364 به عضویت سپاه پاسداران درآمد و پیش از آن از اعضای فعال بسیج بود که پس از بازنشستگی به‌صورت داوطلبانه به مناطق عملیاتی سوریه اعزام‌شده و سه روز پیش به ضرب گلوله تک‌تیرانداز گروهک تروریستی تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید شمسه نخستین شهید مدافع حرم استان لرستان است که پیکر مطهر وی در بروجرد تشییع و خاک‌سپاری می‌شود اما پیش‌ازاین شهرستان بروجرد دو شهید دیگر به نام‌های علی امرایی و محمود گودرزی را به‌عنوان مدافعان حرم تقدیم کرده که پیکر هردوی این شهدا در تهران تشییع و خاک‌سپاری شده است.

645786photo_2016-04-05_19-49-43photo_2016-04-05_19-49-27photo_2016-04-05_17-16-27

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات