باحضور گسترده مردم/

صبح امروز در میان حزن و اندوه اقشار مختلف مردم پیکر سردار شمسه شهید مدافع حرم لرستانی در بروجرد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز با شرکت اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و کشوری پیکر سردار شهید مدافع حرم ماشاالله شمسه در بروجرد تشییع و برای خاک‌سپاری به زادگاهش روستای سراب زارم بروجرد منتقل شد.

در این آئین که جمع کثیری از مردم استان لرستان، خانواده‌های شهدا و جانبازان، مسئولان استانی  شهرستانی و نیز بازوند استاندار لرستان، سردار کشکولی فرمانده لشکر 57 حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سردار قنبری و سردار صدیقی فرمانده سپاه استان مرکزی حضور داشتند، پیام تسلیت سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به خانواده این شهید والامقام قرائت شد.

photo_2016-04-06_14-12-28

برپایه این گزارش حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی امام‌جمعه بروجرد با ایراد سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهیدان مدافع حرم ارزشی بسیار بالاتر از دیگر شهدا دارند چراکه اگر آن‌ها نبودند امروز اثری از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام در عراق و سوریه نمانده بود.

وی افزود: این شهدا امتیازاتی دارند که آن‌ها را از دیگر شهدا ممتاز و جدا می‌کند بر این اساس اولین امتیاز این شهدا دفاع از حریم عصمت  طهارت در عراق و سوریه است.

امام‌جمعه بروجرد بابیان اینکه شهید شمسه عاشق شهادت بود و بی‌صبرانه انتظار شهادت می‌کشید، عنوان کرد: این شهید والامقام پس‌ازاینکه تلاش یک‌ساله او در زمان اشتغال در گروه 24 بعثت برای اعزام به سوریه نتیجه نداد درست دو هفته پس از بازنشستگی عازم این کشور شد تا در عرصه و جبهه‌ای دیگر با استفاده از تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس به وظیفه خود عمل کند.

photo_2016-04-06_14-12-44

فرمانده کل سپاه پاسداران: یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل، آل سعود و داعش نمایان شده است

پیام سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جمع تشییع‌کنندگان پیکر مطهر سردار سرتیپ دوم شهید مدافع حرم ماشاالله شمسه قرائت شد.

در این پیام آمده است: پدران، مادران،همسران و دیگر بستگان  شهدای عزیز که دارای پاداش بزرگی‌اند این پاداش صبر و استقامت آن‌ها و پاداش قبول مصیبت درراه خدا است. مقام معظم رهبری

خانواده معظم شهید بزرگوار ماشاالله شمسه با سلام و احترام، درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا و جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه خط مقاومت.

photo_2016-04-06_14-17-58

سلام خدا بر پدران، مادران، همسران و فرزندان و تمامی بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز که به تعبیر مقام معظم رهبری در رتبه و شأن معنوی بلافاصله پشت سر فداکاران عزیز خویش‌اند.

و سپاس خدایی را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در ادای تکلیف و صیانت از حرمین آل الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود حماسه آفریدند، حماسه‌ای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی می‌توان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

و در روزگاری که یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل، آل سعود و داعش به‌منظور منحرف ساختن اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده شما به‌حق توانستید ندای لبیک یا حسین (ع) را با بیزاری جستن از آنان و حمایت از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی نموده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمر صفت با تشکیل حکومت جهانی حزب‌الله در بلاد اسلامی تنگ نمایید.

photo_2016-04-06_14-12-38

این‌جانب توفیق روزافزون شمارا در تحقق بخشیدن به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    روحش شاد و راهش پر رهرو باد

  • حامد

    شهادت لیاقت می خواهد که تنها نصیب امثال این بزرگوار می شود
    خوش به سعادتشان

نظرات