فتاح مطرح کرد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با یادآوری دیدار نوروزی مسئولان با مقام معظم رهبری، ماجرای درخواست عیدی مسئولان کشور از معظم له و پاسخ ایشان را روایت کرد.

به گزارش لرستان خبر، پرویز فتاح با یادآوری دیدار نوروزی مسئولان با مقام معظم رهبری، گفت: در دیدار نوروزی با مقام معظم رهبری، مسئولان و از جمله خانم‌ها از معظم له درخواست عیدی کردند که ایشان فرمودند به هر کدام از مهمانان هزار تومان عیدی داده شود.

وی ادامه داد: مهمانان در واکنش به عیدی مقام معظم رهبری با خنده گفتند که آقا فقط هزار تومان؟! که رهبری با لبخندی فرمودند: مبلغ هزار تومان خوب است زیرا زمانی 10 تومان عیدی به مهمانان می دادم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: دراین دیدار نوروزی رهبر معظم انقلاب بر حل مشکلات مردم تاکید بسیار کردند.

 مقام معظم رهبری در دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان کشور تاکید کردند: بنده از هر اقدامی که چه دولت، چه مجلس شورای اسلامی درجهت منافع مردم و گشایش امور مردم انجام بدهند، جدّاً دفاع و از آن حمایت می‌کنم.

ایشان افزودند: مهم این است که انسان احساس کند کاری دارد انجام می‌گیرد که برای منافع ملّی مفید و لازم است؛ اگر بنده در مورد هر موضوعی -چه آنچه مربوط به قوّه‌ی مجریّه است، چه آنچه مربوط به قوّه‌ی مقنّنه است، همچنین قوّه‌ی قضائیّه- احساس کنم کاری دارد انجام می‌گیرد که در خدمت مردم و برای مردم است، جدّاً دفاع خواهم کرد؛ از همه‌ی نیرو و توانی که در این بنده‌ی ناچیز وجود دارد استفاده خواهم کرد برای حمایت از این کاری که به نفع مردم و برای رفع مشکلات مردم است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات