دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: فیلم "بادیگارد" تازه‌ترین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا در دانشگاه لرستان اکران شد.

 محمد قبادی مهر عصر امروز در  گفت و گو با لرستان خبر،  اظهارداشت: فیلم "بادیگارد" تازه‌ترین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در این دانشگاه اکران شد.

وی در رابطه با میزان استقبال از این برنامه افزود: با وجوداینکه اکران این فیلم در ساعتی از روز بود که بیشترین جمعیت دانشجویان در کلاس‌های درس حاضر بودند اما استقبال به نحوی بود که علاوه بر پرشدن سالن آمفی‌تئاتر تعداد زیادی از دانشجویان علاقه‌مند با نشستن بر روی پله‌ها به تماشای فیلم پرداختند.

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان عنوان کرد: فیلم‌های ارزشی و اعتقادی خوبی که در سال‌های اخیر ساخته‌شده است اما متأسفانه مورد کم مهری تبلیغاتی و حمایتی اهالی سینما و گاها دولت واقع‌شده است.

وی هدف از اکران فیلم بادیگارد در دانشگاه لرستان را حمایت از آثار ارزشمند هنری دانست و گفت: هدف از اکران این فیلم تکریم از جان‌فشانی‌های اشخاصی است که سال‌ها بدون هیچ نام و نشانی همواره در دفاع از هویت نظام تا مرز شهادت پیشرفت اند.

قبادی مهر در رابطه با برنامه‌های آتی این تشکل خاطر نشان کرد: نمایاندن ارزش‌های انقلابی و اعتقادی از رسالت‌های تشکل‌های دانشجویی است و در ادامه‌ این ترم نیز دو فیلم دیگر اکران و نشست‌ها و کرسی‌هایی برگزار می‌شود که بی‌شک موردتوجه خیلی‌ها قرارمی‌گیرد.

وی در رابطه با اکران فیلم‌های رسوایی 2 و شاهزاده‌ی روم افزود: در ادامه‌ ترم فیلم رسوایی2 ساخته مسعودده نمکی اکران و در ایام اعتکاف و یا زمان مناسب دیگری شاهزاده‌ روم نیز اکران می‌شود.

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در رابطه با حوزه اثربخشی و میزان تاثیرگزاری هنر در نشر ارزش‌ها اظهارداشت: هنر مقوله‌ای است که نباید از آن به‌ عنوان‌ یکی از پرتاثیرترین ابزار آگاهی بخشی ارزش‌های انقلاب چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: زمانی که عرصه‌ عظیم هنر در دست یک سری از افرادی افتاد که با بغض به اسلام و انقلاب، دریچه‌های نفوذ فرهنگی دشمن شدند دیگر تلطیف ارزشی اذهان ملت و نمایاندن حق از دریچه فرهنگ کار بسیار سختی می‌شود.

قبادی مهر به مشکلات حال حاضر سینما  اشاره کرد و گفت: با اینکه در سینمای ما هر از چند گاهی از دریچه‌های آن‌یک سری نیروها و کارهای ارزشی هم بیرون می‌آیند اما با سینمایی که بتوان آن را یک سینمای ارزشی خواند بسیار فاصله دارد.

وی عنوان کرد: وجود نیروهای کم‌توجه به ارزش‌های اسلامی, تبعیض‌های اداری, تبلیغاتی و حمایتی, غرق شدن در غرب‌زدگی فرهنگی, نداشتن اعتمادبه‌نفس ملی مذهبی و کمبود عرق ارزشی که همگی از نتایج حملات نرم فرهنگی و بازشدن دروازه به نفوذی های نقاب دار است از جمله مشکلات سینمای فعلی ما می‌تواند باشد.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات