عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خرم آباد:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی ها نفوذ دشمن را یک موضوع تخیلی و توهم می دانند در حالی که دشمن با استفاده از منفعت طلب و قدرت طلبی برخی خواص و فریب مردم اهداف خود در استای نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را دنبال می کند.

به گزارش لرستان خبر، سید محمد حسینی عصر امروز در جشنواره رهاورد نور که توسط بسیج دانشجویی لرستان با هدف تجلیل از دانشجویان برتر ارائه کننده آثار هنری با موضوع اردوهای راهیان نور برگزار شد، گفت: برخی ها نفوذ دشمن را یک موضوع تخیلی و توهم می دانند در حالی که دشمن با استفاده از منفعت طلب و قدرت طلبی برخی خواص و فریب مردم اهداف خود در استای نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با پوشش های مختلف از جمله اعزام خبرنگار، تیم های علمی و گروههای اقتصادی در راستای نفوذ گام برمی دارد، افزود: یک نمونه از عناصر نفوذی دشمن جیسون رضائیان بود که با پوشش خبرنگار وارد کشورمان شد و نهایتا پس از دستگیری آمریکاییها در حالی که کشورمان در استفاده از دلار دارای محدویت است حاضر شدند که یک میلیارد و 700 میلیون دلار در ازای آزادای این خبرنگار جاسوس پرداخت کنند. سوال ما این است که اگر جیسون رضائیان آدم مهمی نبود آمریکاییها حاضر بودند که این رقم را به ازای آزادیش پرداخت کنند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه قراردادهای خارجی نباید زمینه ساز نفوذ دشمن شوند، گفت: اگر در بحث هسته ای که کوتاه آمدیم و با این حال اگر از فعالیت های، موشکی، نانو و دیگر علوم هم کوتاه بیاییم دشمن از توطئه دست بردار نیست؛ چرا که هدف آنها این است که ما ازاسلام دست بکشیم.

حسینی با بیان اینکه دشمن با حاکمیت اسلام ظاهری در جوامع اسلامی مشکلی ندارد، افزود: همین کشورهای به ظاهر اسلامی که برخی از آنها را نیز به نام جمهوری اسلامی می شناسیم اخیرا شاهد بودیم که چگونه کشورمان و حزب الله قهرمان را محکوم کردند. در واقع این کشورها را باید نوکر قدرت های بزرگ بدانیم.

وی افزود: متاسفانه برخی ها در داخل کشور دچار استحاله شده اند و چون ایمان و اعتقاد کافی ندارند می گویند که اسلام دین رحمت است و رحمانیت اسلام را پیش می کشند البته این حرف زیبایی است اما مسئله این است که این دشمنان هستند که علیه ما توطئه می کنند و البته بر کسی پوشیده نیست که ما همواره برای مردم تمام دنیا و حتی مردم آمریکا سعادتمندی را آرزو کرده ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: متاسفانه برخی ها نیز به مانند کسانی که در اوایل انقلاب می گفتند که ما باید برای چه هواپیمای جنگی داشته باشیم و بعد دیدیم که چه تهاجمی عیه کشورمان شد امروز دچار ساده انگاری شده اند و می گویند امروز عصر جدیدی را آغاز کرده ایم و کسی با ما دشمنی ندارد. حرف ما این است که اگر اینگونه ساده انگار باشیم دشمن تاثیر خود را خواهد گذاشت.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات