از خان‌طومان تا خان‌تومان؛

بعدش اینکه باز هم صلح و آتش‌بس و مذاکره، تیری شد بر قلب شما! لعنت بر این دیپلماسی که سگ‌ها را بازمی‌گذارد و سنگ‌ها را می‌بندد!

لرستان خبر: به یک عبارت قبول دارم که جنگ نیست اما برای همین امن و امان امروز، اصلا برای همین که بگوییم «خبری از سایه شوم جنگ بر سر کشور نیست» واقعیت آن است که برای شماری از عزیزترین هموطنان ما، هم جنگ هست، هم تبعات جنگ. کجا جنگ نیست برای خانه‌ای که خبری از مرد خود ندارد؟!

کجا جنگ نیست برای این خانواده‌های شهدای مدافع حرم؟! کجا جنگ نیست برای این خانواده‌های شهدا و رزمندگان لشکر 25 کربلای مازندران؟! آری! خبری از سایه شوم جنگ بر سر کشور نیست اما به این هزینه که تازه‌عروسی، یک هفته‌ای است هیچ نمی‌داند از سرنوشت مرد زندگی‌اش در جبهه خان‌طومان! و به این هزینه که مادری از دیار طبرستان، بعد از چند روز اخبار ضد و نقیض، تازه همین دیروز متوجه شد جگرگوشه‌اش در حلب به شهادت رسیده است!

برداشتن سایه شوم جنگ از سر کشور، از صدقه‌سر جهاد آن پاسداری است که لعین داعشی را کیلومترها دورتر از مرز مقدس وطن نگه داشته! او در خان‌طومان، دارد برای همین اهواز و خرمشهر و تهران و مازندران می‌جنگد! بعضی‌ها زبان نمی‌فهمند اما آیا احساس هم ندارند؟! شگفتا از این همه وقاحت!

گرد یتیمی بر صورت دخترک 3 ساله مازنی نشسته

ببار ای باران... که هنوز هم «روضه شام» جگرسوزتر است! الشام، الشام، الشام! چه تذکر معصومانه‌ای! یعنی این روضه را انگلیسی می‌نوشتم، حضرات متوجه می‌شدند؟! و متنبه می‌شدند؟! بعید می‌دانم!

من فقط این را می‌دانم که باید از همین جا بر پر چادر مادر چند شهید استان مازندران بوسه بفرستم! و به دلاورمردان اعزامی لشکر غیور 25 کربلا به سرزمین شام، بگویم؛ روزت مبارک پاسدار جبهه خان‌طومان!

شهادتت هم مبارک! و اینک خوب شد «تومان» هم خان خود را پیدا کرد و الا توهم می‌زدیم این 80 میلیون را نه به مدیر دولتی، که به تو مدافع حرم داده‌اند!

ما در محاصره‌ایم بچه‌ها! در محاصره مشتی خبر زرد! یک خروار حاشیه! می‌خواهم بشکنم این محاصره را! یا اباعبدالله! امروز روز میلاد سیدالهشدای تمام تاریخ است! روز پاسدار! روزت مبارک پاسدار جبهه خان‌طومان! دولتی‌ها می‌گویند؛ «اگر برجام نبود، کشور درگیر جنگ می‌شد»! از قضا، هم برجام هست و هم جنگ! و من سئوال می‌پرسم؛ «اگر جنگ نیست، پس دل این مادر مازنی برای چه گرفته؟!» و من جواب می‌دهم؛ «آری! خبری از سایه شوم جنگ بر سر این کشور نیست اما به این هزینه که آشوب باشد دل دریا، دل جنگل، دل باران»!

ما را ببخشید شهدای لشکر 25 کربلا! زندگی و اخبار زرد آن، آنقدر ما را به خود مشغول کرده که دنبال هیچ خبری از جنگ شما در نبرد شام نباشیم! فقط بلدیم بگوییم؛ «امنیت این روزهای ما مدیون مدافعان حرم است!» خب، بعدش؟! بعدش اینکه باز هم صلح و آتش‌بس و مذاکره، تیری شد بر قلب شما! لعنت بر این دیپلماسی که سگ‌ها را بازمی‌گذارد و سنگ‌ها را می‌بندد!

ما را ببخشید شهدای لشکر 25 کربلا! هوای خان‌طومان به ما چه ربطی دارد؟! هواشناسی هوای مازندران را می‌گوید! هوای گیلان را! کاش اما یکی هم بود که آمار هوای دل مادران شهدای مدافع حرم را به ما می‌داد!

روزتان مبارک بچه‌ها!

تصاویر زیر رزمندگان ایرانی مدافع حرم در "خان طومان" حلب است که تعدادی شهید و تعدادی نیز اسیر داعش شده اند

13-ُShahidkhan-toman-beroznews-com-2736khan-toman-beroznews-com-2739khan-toman-beroznews-com-2737khan-toman-beroznews-com-2735khan-toman-beroznews-com-2738

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • حسین

    من همسفر شراب از زرد به سرخ/یا همره اضطراب از زرد به سرخ/یک روز به شوق هجرتی خواهم کرد/همچو هجرت آفتاب از زرد به سرخ....برادرهای عزیزم شهادت تون مبارک دعا کنید ما هم غبار کف حیاط حرم بی بی زینب س باشیم و ادامه دهنده راهتون

  • علی نظری

    به خدا درد آوره
    لعنت به عوامل دشمن در داخل و خارج کشور
    میگن مدافعان برا پول میرن این لحظات رو چند باید خرید ازشون؟
    من که شرمنده خودشون و خانوادشونم

  • بیزار از دزدی ها...

    سلام. اولش جگرم پاره پاره شد.. ولی خبر زده که این تصاویر دروغه و شایعه است.. اثبات کرد که بدای سال2015 بوده و
    تکفیری های خان طومان خواستن بهره برداری تبلیغی انجام بدن که تونستن اینا رو اسیر کنن. داشتم دیوونه میشدم از ناراحتی..ولی شکر خدا که دورغ بوده

  • پیمان

    اینم نتیجه کوتاه اومدن دولتی ها و کرنش انها برابر امریکا

  • امین

    آقای خاص بازهم برو مذاکره کن!!! تو که خودت و هفت جدوآبادت نمی جنگید شما تو بهترین امکانات در آسایشید. کمی غیرت، کمی مردانگی هم خوب چیزیست

  • ---

    سلام ودورد خداوندبر تمامي شهدا وجانبازان ايران.وهزاران دورود بر مدافعان حرم.چرا كه اگر آنها نبودند،چه بسا زن و بچه ما توسط داعش به سعوديها فروخته شده بودند.

  • در آرزوی شهادت

    اصل شکل گیری مذاکرات و مذاکره نمودن چه در این دوره ،چه در دوره های قبل با تایید رهبر عزیز بوده؛
    مظلومیت این شهداء رو فدای سلایق سیاسی نکنیم؛

نظرات