امام جمعه پلدختر:

امام‌جمعه پلدختر گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین  محمد سوری شامگاه  چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر باتبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار داشت: پیروزی بر دشمنان، عبور از بحران‌های مختلف، امنیت، آسایش، عزت و اقتدار ما مرهون مجاهدت‌های خالصانه شهداء ، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس است.

وی بابیان این‌که جانبازان سرمایه‌های معنوی کشور و ثروت بی‌بدیل ملت ایران هستند افزود: امروز جانبازان با تمام فراز و نشیب‌های روزگار، همان روحیه ایثار ، استقامت و ازخودگذشتگی دوران دفاع مقدس را در خود حفظ کرده‌اند.

امام‌جمعه پلدختر با بیان این‌که جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند بیان کرد: جانبازان انسان‌هایی هستند که از جان و هستی خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه صبر و مقاومت کردند. حضرت عباس (ع) الگوی اطاعت از ولی زمان است و در واقعه کربلا حضرت وفاداری خویش را بارها با رفتار و اندیشه خود  به عینه به برادر اثبات کردند.

سوری گفت: حضرت ابوالفضل (ع) می‌تواند به‌ عنوان الگوی بشریتی که جویای حقیقت است و در مسیر آن گام برمی‌دارد قرار گیرد. وظیفه پیشکسوتان در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بسیار سنگین است و روز جانباز بهترین فرصت برای تجلیل از ایثار و فداکاری مردان بزرگی است که از بهترین سرمایه‌های خود برای دفاع از انقلاب اسلامی گذشتند.

امام جمعه پلدختر به تلاش دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ ایثار اشاره و اظهارداشت: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند و با توجه به این‌که جانبازان افتخارآفرینان هشت سال دفاع مقدس هستند مسئولان باید به جانبازان توجه جدی کنند.

وی با بیان این‌که جانبازان اسوه‌های ایثار و مقاومت و دفاع از کشور هستند اظهار داشت: مسئولان باید همواره تکریم جانبازان را موردتوجه قرار داده و برای حل مشکلات آنان تلاش مضاعف کنند و نباید مورد بی‌احترامی در جامعه قرار گیرند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات