مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مردم ولایتمدار لرستان به‌خوبی تشخیص دادند که حضور چنین شخصی که نشست‌وبرخاست با بهائیت دشمن درجه‌یک ایران را امر عادی می‌داند، در استان لرستان نادرست بوده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شمس‌اله جلیلیان عصر امروز در یادوراه شهدا و شهید مدافع حرم بروجرد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای عشایر کشور اظهار داشت: شهادت در راه خدا معامله‌ای پر خیروبرکت برای انسان است.

وی با ترسیم جایگاه شهید و شهادت در قرآن کریم و روایات حضرات معصومین (ع)‌ گفت: رشد و ترقی انسان به‌جایی می‌رسد که طرف معامله خداوند قرار گرفته و با شهادت مورد خطاب الهی قرار می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به پیام ماندگار همه شهدای مدافع حرم بر‌اساس متن وصیت‌نامه آن‌ها عنوان کرد: توصیه به اطاعت‌پذیری از ولایت که خود فلسفه حضور این شهدای والامقام در میادین دفاع از ولایت است، مهم‌ترین پیام ماندگار شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به رمز و راز موفقیت ملت ایران به اعتراف رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته بیان کرد: باوجود گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب از مسیر خود منحرف نشده و نخستین علت آن براساس اعتراف اسرائیل نعمت ولایت و وجود پرچم سرخ حسینی در میان امت اسلامی است.

جلیلیان افزود: رمز و راز عزت ملت ایران فراگیری درس‌های مکتب حسینی و مرعوب دشمن نشدن است که اگر این تفکر شهدا در همه کشور حاکم شده و مسئولان آن را سرلوحه کار خود قرار دهند در برابر دشمنان می‌توانند ایستادگی کرده و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان پرچم سبز مهدوی را از دیگر عوامل موفقیت ملت ایران برشمرد و گفت: ملت ایران به اعتراف مجامع صهیونیستی هیچ‌گاه دچار یاس و ناامیدی از آینده خود نمی‌شود و تبعیت از اصل مترقی ولایت‌فقیه آن‌ها را در رویارویی با دشمنان ایستاده و مقاوم کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود پرچم سرخ حسینی و سبز مهدوی و اصل مترقی ولایت‌فقیه را هدف توطئه‌های خود قرار داده است، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی دشمن به دنبال نفوذ در کشور است بنابراین باید بصیر بود و اقدام به‌موقع را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

جلیلیان با تقدیر از مواضع بجای جبهه بسیجیان استان لرستان در اعتراض به سفر اخیر فائزه هاشمی به شهرستان خرم‌آباد بیان کرد: مردم ولایتمدار و بسیجی لرستان به‌خوبی تشخیص دادند که حضور چنین شخصی که نشست‌وبرخاست با بهائیت دشمن درجه‌یک ایران را امر عادی می‌داند، در استان لرستان نادرست بوده و این امر سبب خدشه‌دار شدن احساسات آن‌ها شد و انتظار برخورد قاطع با مسئولان و عدم تکرار آن را دارند.

وی برخورد عزتمندانه مسئولان در قبال مسائل مختلف بین‌المللی همچون مواضع سیاسی را عاملی مهم در ممانعت از گستاخی دشمنان دانست و افزود: درزمینهٔ هسته‌ای برجام نتوانست انتظارات دولتمردان را برآورده سازد و در همان ابتدا اگر کسی انتقادی از این روند می‌کرد او را به خشونت‌طلبی و برخورد از سر بی‌اطلاعی متهم می‌کردند اما امروز همان مدافعان برجام به این نتیجه رسیده‌اند که نتیجه‌ای از این مواضع نصیب ایران نشده است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    رد صلاحیت خاندان هاشمی و نوچه هایش در خرم اباد

  • ناشناس

    آقای محمودوند در بیانیه خود اعلام کرده اند او وستادش هیچگونه دعوتی از فائزه هاشمی برای سفر به خرم آباد بعمل نیاورده! این مهم است که پس دعوت کننده فائزه هاشمی چه کسی یا چه دستگاهی بوده است و چه انگیزه ای از این دعوت داشته است؟ !!!

    • محمد

      ایشون درهمون جلسه ی رسوایی خودشون گفتند که من (محمودوند)فائزه رودعوت کرده .....فلذا شکری خوردندکه بیانیه دادندفیلمش هم که بچه های زحمت کش لرستان خبرگذاشتند روسایت

نظرات