2 شهید زنده کنار هم

سرلشکر محسن رضایی در حاشیه سفرش به استان لرستان به دیدار جانباز ۱۰۰ درصدی رفت هشت سال در کما به سر می‌برد و مردم این مرز و بوم از او به عنوان شهید زنده یاد می‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، چند روز پیش بود که محسن رضایی برای شرکت در همایش سوم خرداد ماه در استان لرستان حضور پیدا کرد و دیدار با سید نور خدا موسوی جانباز 100 درصد لرستانی را در برنامه خود قرار داده بود، دیداری که سر لشکر را بر آن داشت تا پس از دیدار در کنجی در وصف این جانباز غیور مرد لرستانی و همسر ایثارگرش دل نوشته بنویسد.

سرلشکر محسن رضایی در دیدار با این شهید زنده، دل نوشته‌ای برای خانواده‌اش به یادگار نوشت که شرح آن به عنوان

"سید نور خدا" تجلی عشق الهی بر زمینیان/ حکایت لیلی و مجنون به روایت سرلشکر "محسن رضایی"+ تصاویر منتشر شد.

روایت سردار محسن رضایی از این دیدار که در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده را در ادامه می‌خوانید:

جانباز صد درصدی و یا شهید زنده

شنیده بودم در خرم‌آباد جانبازی صد درصدی وجود دارد. پس از ورود به لرستان به دیدارش رفتم، درست بود... بله شهید زنده! چشمانش باز بود و دهانش، ولی تمام بدن از کار افتاده بود. بدون کوچکترین حرکت و ادارک، در کنارش اما شهید زنده دیگری هم یافتم!

دیدار جانباز سید نور خدا موسوی و همسرش فضای معنوی عجیبی ایجاد کرد. همسر این جانباز مجسمه واقعی ایثار بود و هشت سال است که به سختی خواب به چشمش می‌آید. آنقدر با مهر از همسرش پرستاری می‌کند که گویی جانش را در کوزه سودا نهاده است.

خدا را شکر می‌کرد و صبور بود. براستی که داستان‌های عاشقانه تاریخی در مقابل این زوج چقدر فاصله دارند و بلکه دیده نمی‌شوند، عشق اینجا معنا می‌شود. شاید تنها نمونه متعالی این صحنه دلپذیر را در کربلا دیده‌ایم. در برابر عظمت این ایثار با تمام وجود از خودم خجالت کشیدم.

 

سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    باسلام ضمن تشکر وقدر دانی از اقای دکتر رضایی بابت عیادت از شهید زنده که ما ازادیهایمان رامدیون ایشان وسایر جانبازان وشهیدان می باشیم ولی ایا واقعا ما نیز راه انها را ادامه دادها ایم یافقط بادیدن این تصاویر به یاد انها می افتیم ...

  • شاهرخی

    از زحمات سردار رضایی تشکر میکنم و ی خواهش هم میکنم که چون از ارکان نظام هستند فکری بحال اشتغال جوانان این دیار که خود یکی از شیر مرادان این دیار است بکنند .

  • وطن دوست

    وجود این آدم ها است که غیرت و شرف را در بین ایرانیان زنده نگه داشنه است خوشا بحالشون و درود بر خانواده این آدم ها....
    حقیقتا آدم می مونه چی بگه در مقابل این همه بزرگی .... کاش ماها فقط یک لحظه از زتدگی اینها را درک می کردیم... بازم درود

نظرات