گزارش تصویری-تشریحی؛

مردم محله فلک‌الدین خرم‌آباد در کاری زیبا و مردم دوستانه اقدام به ایجاد فضایی برای نوشتن دل‌نوشته‌های مردم به شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید رضا رستمی مقدم (مدهنی) کردند.

به گزارش لرستان خبر، مردم محله فلک‌الدین خرم‌آباد در کاری زیبا و مردم دوستانه اقدام به ایجاد فضایی برای نوشتن دل‌نوشته‌های مردم به شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید رضا رستمی مقدم (مدهنی) کردند.
بنا براین گزارش این کار توسط پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله فلک‌الدین خرم‌آباد انجام شده است.
این پارچه بنا است تا پایان هفته میزبان د‌ل‌نوشته‌های مردم این محله باشد و پس از آن توسط جمعی از دلباختگان به خانواده شهید رضا رستمی مقدم (مدهنی) اهدا شود.
یادآور می‌‏شود، شهید حاج رضا رستمی مقدم(مدهنی) پس از حضور  در عرصه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد.
این شهید والامقام از رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.
همچنین، قدرت عبدیانی همراه با حاج رضا رستمی‌مقدم در سوریه به شهادت رسید.حاج قدرت عبدیانی از شهرستان کوهدشت اعزام شده بود که روز گذشته در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

DSC00008DSC00011DSC00014DSC00017DSC00023

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مهدی

    کار بسیار قشنگی انجام دادن

  • مهدی

    لطفا این خبر رو در کانال تلگرامتون نشر دهید.ممنون

  • از اهالی فلک الدین

    تشکر از زحمات برادران بسیجی پایگاه امام حسین فلک الدین

نظرات