شهادت آرزوی "حاج رضا"

خواهر اولین شهید مدافع حرم خرم آبادی گفت: تنها آروزی برادرم رضا در زندگی شهادت بود لذا زمانی که خبر شهادت رضا را به ما دادند ما خوشحال شدیم چرا که به آرزویش رسید.

به گزارش لرستان خبر، رضا رستمی مقدم  مدتی در تیپ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بود و از جانبازان دفاع مقدس محسوب می شد این شهیدعزیز برای ادامه خدمتش از سپاه تیپ 57 لرستان به سپاه اهواز   تا زمان بازنشستگی منتقل شد و بعد از آن  برای دفاع از حرم بانوی کربلا به سوریه رفت و در رحلت امام خمینی (ره) به فیض شهادت نائل آمد گفتنی است که  این شهید والا مقام  اولین شهید مدافع حرم خرم آبادی است.

فاطمه رستمی مقدم خواهر ارشد شهید  اظهار داشت: برادرم در تمام روزهای زندگیش از اخلاقیات فوق العاده ای برخوردار بود و همه چیز تمام بود و و همیشه حس می کرد که در زندگی یک خلا ء دارد و بایستی این خلاء را طوری پربکند و این خلاء شهادت بود که الحمد الله این خلاء با شهادتش در زندگیش پر بود.

وی بیان داشت: برادر رضا در بین اقوام و فامیل به اخلاق مداری زبان زد بود از خصوصیات  ویژه ای که داشت این بود که همیشه ما را به رعایت حجاب امر کرد و از دیگر خصوصیات این شهید این بود که به نماز اول وقت  و نماز شب اهمیت زیاد می داد.

زمانی که خبر رفتن برادرم به حرم حضرت زینب (س) را به ما داد من خوشحال شدم و موقعی که برای خداحافظی نزد من آمد  چیزی نتونستم بگویم به غیر از این که گفتم سلام ما را به حضرت زینب (س) برسان و انشالله که موفق باشید.

139503161623141757869524

خواهر شهید به آرزوی این شهید اشاره کرد و افزود: تنها آروزیش در زندگی شهادت بود لذا زمانی که خبر شهادت رضا را به ما دادند ما خوشحال شدیم چرا که به آرزویش رسید.

فاطمه گفت: برادرم دلی پاکی به زلال آب داشت  و بسیار زیست بود. 

خواهر شهید مدافع حرم عنوان داشت: خواهران فراموش نکنند که برادرمن و دیگر برادرانی که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) می روند با چه هدفی رفتند .

فاطمه رستمی مقدم ادامه داد: از خواهران و بانوان استانم می خواهم که حجاب زینبی داشته باشند و صبوری حضرت زینب را در زندگیشان الگو قرار بدهند.

وی در پایان تصریح کرد: من به عنوان خواهر شهید مدافع حرم از کلیه مسئولین لشگری و کشوری که در مراسم تشیع برادرم حضور داشتند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

منبع: آساره خبر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات