مدیرکل کمیته امداد استان لرستان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان گفت: مهد کودک‌های مهدوی و قرآنی در استان لرستان تأسیس می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه در کمیته امداد استان در راستای کیفی سازی اقامه نماز تلاش می‌شود اظهار داشت: در 11 شهرستان استان و تمام ادارات نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی افزود: هر هفته در تمامی ادارات کمیته امداد استان زیارت عاشورا قرائت و تفسیر سوره‌های قرآن انجام می‌شود و در این زمینه فضای خوبی در مجموعه کمیته امداد برقرار است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان لرستان عنوان کرد: این آمادگی وجود دارد که اگر در دادن مجوز تسریع کنند در ایجاد مهد کودک قرآنی و مهدوی اقدامات خوبی انجام شود و در استان لرستان دو مهدکودک مهدوی و قرآنی  تأسیس می‌کنیم.

وی بیان کرد: آمادگی داریم با تأسیس مهد کودک‌های قرآنی به بحث اقامه نماز در مهدهای کودک‌ ورود کنیم که با این وجود با بچه‌ها کار کردن مفید باشد.

علی یاور عزیز پور مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان  نیز در این جلسه اظهار داشت: ستاد اقامه نماز در این مجموعه شکل‌گرفته و چهار نمازخانه در شهرستان خرم‌آباد و بروجرد تجهیز کردیم و امکان برگزاری نماز جماعت در این نمازخانه‌ها وجود دارد.

وی افزود: نقشه احداث نمازخانه اماکن ورزشی در حال ساخت وجود دارد، در مسابقات قهرمانی استان زمینه برگزاری نماز جماعت فراهم‌شده و در مجموعه ورزشی مکان‌هایی برای نمازخانه ایجادشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: مسابقات اذان، احکام و نماز بین همکاران نیز برگزار می‌شود، این ظرفیت در ورزش استان وجود دارد که اگر در این راستا کمک شود امکان برگزاری نماز در استان افزایش می‌یابد.

به گزارش تسنیم در این جلسه استاندار لرستان مصوب کرد چهار مهد کودک قرآنی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان لرستان راه‌اندازی شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات