پرواز عتبات عالیات در فرودگاه خرم‌آباد در روز عید فطر

مدیر حج و زیارت لرستان گفت: برای حج و زیارت انجام ۲۴ پرواز عتبات عالیات به کشور عراق تا پایان سال آینده از فرودگاه خرم‌آباد تعریف شده است.

به گزارش لرستان خبر، محمد خسروی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته اجتماعی ـ فرهنگی ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در محل دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای حج و زیارت در این کمیته انجام 24 پرواز عتبات عالیات به کشور عراق تا پایان سال آینده تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هفتمین پرواز عتبات عالیات از فرودگاه خرم‌آباد در حال انجام است، افزود: به طور ماهانه یک پرواز را به طور قطع داریم و برای عید فطر نیز برنامه‌ریزی شده که به طور ویژه یک پرواز اضافه کنیم.

مدیر حج و زیارت لرستان عنوان کرد: پس از حادثه‌هایی که در حج رخ داد و عزت و کرامت و امنیت زائران محقق نشد، اوج تقاضای زیارتی به سمت عتبات عالیات شکل گرفت به طوری که ماهانه 40 تا 45 کاروان از استان اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لرستان در دو شهر کربلا و نجف هتل اختصاصی دارد، بیان کرد: شغل ثابت برای 12 نفر در آنجا ایجاد کردیم.

خسروی با بیان اینکه به دلیل هزینه‌های سفر هوایی بیشتر مردم استان زمینی سفر می‌کنند، گفت: ما به دنبال این هستیم که هفته‌ای یک پرواز به عتبات عالیات داشته باشیم اما یک پرواز در ماه قطعی است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات