مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: مستند شهدای مدافع حرم لرستان ساخته می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمد بازوند صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه این شورا با صدا و سیمای مرکز استان است.

وی افزود: در حال حاضر تقویم شهدای دفاع مقدس و حتی شهدای پیش از انقلاب اسلامی را داریم و علاوه بر پخش روزانه، چکیده‌ای از وصیت‌نامه یک شهید نیز خوانده می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه طی 3 ماهه نخست سال جاری 720 دقیقه برنامه دفاع مقدس از سیمای لرستان پخش شده است، عنوان کرد: این 720 دقیقه در 13 عنوان و با 106 قسمت برنامه با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام کنگره‌ها و یادواره شهدای استان هم پوشش خبری و هم مستندسازی شده‌اند، بیان کرد: مستندسازی برای دو شهید مدافع حرم اخیر استان در دستور کار است همچنین مستند جوان‌ترین شهید مدافع حرم استان شهید موسوی نیز آماده پخش است.

بازوند با بیان اینکه طی 3 ماهه نخست سال جاری یک هزار و 920 دقیقه در رادیوی لرستان به دفاع مقدس پرداخته شده است، گفت: برای همکاری با سایر کمیته‌های شورا نیز برای ساخت تله فیلم، مستند تلویزیونی و سریال اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات