لرستان خبر گزارش می دهد

ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه هولوکاست در حوزه هنری لرستان بر از آرش فروغی نفر اول بخش کاریکاتور جشنواره هولوکاست تجلیل شد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز بل حصور جمعی از مسیولان استانی از آرش فروغی نفر اول بخش کاریکاتور جشنواره هولوکاست تجلیل شد.
ارش فروعی کاریکاتورییت لرستانی در مراسم افتتاح نمایشگاه هولوکاست که در حوزه هنری لرستان اظهار داشت: 35 جایزه بین المللی و 20 جایزه ملی کسب کرده ام .
وی افزود: جوایز جشنواره هایی مانند جایزه اول جشنواره فجر، جایزه اول  هفتمین دو سالانه طنز برزیل  ویژه هییت داوران کروواسی،جایزه اول جشنواره ردمن و کارتونت چین و  جشنواره های بین مللی دیگر را کسب کرده ام.
کاریکاتوریست لرستانی بیان کرد:  تا کنون حوزه هنری در این زمینه سنگ تمام گذاشت اما انتظار داریم بقیه ارگان ها  نیز نه ففط با تجلیل بلکه از این هنر حمایت کنند  که علاوه بر دست اوردهای این هنر حمایت چندانی نمی شود و انتطار داریم  خانه ای برای این هنر در استان ایجاد شود.

محمد حسین امیدی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هولوکاست در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مناسبت روز قدس برگزار شده، اظهار داشت: جشنواره هولوکاست دو ماه پیش توسط حوزه هنری به صورت بین‌المللی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان از 48 کشور در این جشنواره شرکت کردند، افزود: از میان آثار ارسالی به جشنواره رتبه نخست بخش کاریکاتور را آرش فروغی هنرمند لرستانی کسب کرده است و همین سبب شده که این نمایشگاه را در استان برگزار کنیم.

رئیس حوزه هنری لرستان بیان کرد: ما از هنرمندانی که در رابطه با جنایات رژیم صهیونیسم هنر خود را به نمایش می‌گذارد، حمایت می‌کنیم.وظیفه همه مسئولان است که این هنرمندان را حمایت کنیم.

امیدی‌پور تصریح کرد: این نمایشگاه از 12 تا 20 تیرماه میزبان نگاه مردم است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات