هم‌زمان با روز عفاف و حجاب؛

تجمع و پویش مردمی با عنوان" مدافعان حریم خانواده" هم‌زمان با روز عفاف و حجاب در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 به گزارش لرستان خبر، 18 تا 24 تیرماه به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نام‌گذاری شده که برنامه فرهنگی متنوعی با همکاری دستگاه‌های متولی  در سطح استان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد  گفت: گردهمایی ده‌هزارنفری "مدافعان حریم خانواده" هم‌زمان با روز عفاف و حجاب در ۲۱ تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی گفت: ترویج سطح زندگی عفیفانه در سطح جامعه،مقابله با هجمه‌های پیش‌بینی‌شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان و فرهنگ‌سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه ازجمله اهداف برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است.

سرهنگ بازگیر افزود: ایجاد زمینه همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادها و موسسه‌های مردم‌نهاد درزمینهٔ های حجاب و عفاف و نیز تقویت اعتمادبه‌نفس در زنان محجبه از دیگر اهداف است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد اظهار داشت: در طول برنامه گردهمایی ایستگاه‌های پاسخ به سؤالات شرعی،مشاوره مذهبی پیرامون عفاف و حجاب و همچنین نمایشگاهی از جنگ نرم در حوزه زن و خانواده عفاف و حجاب راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد:معرفی شهدای شاخص کشور فروش لوح فشرده و کتاب‌های ارزشی همراه با تخفیف در مسیر راهپیمایی و نمایشگاه ایجاد زمینه حضور همراه با مطالبه کودکان و نوجوانان با شعار جامعه اخلاقی آینده بهتر از دیگر برنامه‌هاست.

سرهنگ بازگیر با اشاره به عناوین هفته حجاب و عفاف،گفت: روزهای هفته عفاف و حجاب با عناوین «عفاف و حجاب، امنیت و آرامش اجتماعی»، «عفاف و حجاب، میراث انبیاء الهی»، «عفاف و حجاب، احترام به خویشتن و حقوق شهروندی »، «عفاف و حجاب، زندگی عفیفانه، سعادتمندی خانواده »، «عفاف و حجاب، خودباوری، برتری فرهنگی»، «عفاف و حجاب، تولید ملی، ترویج البسه عفیف» و «عفاف و حجاب، الگوی سوم، منزلت زن» نام‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد:برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت یک هفته از 18تا24تیرماه امسال با همکاری نهادهای فرهنگی در محل پارک کیو خرم‌آباد یکی دیگر از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: این نمایشگاه دارای 12غرفه که سه غرفه برای تولیدات و عرضه محصولات داخلی است و غرفه‌های دیگر برای محصولات نرم‌افزاری،کتاب،نشریه مسابقات و همچنین یک غرفه برای کودکان است.

منبع: خبرافلاک

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات