بمناسبت سالروز شهادت شهید دانشجو "سعید غضنفری"؛

شهید سعید غضنفری از شهدای دانشجوی لرستان است که تلاش زیادی را برای مبارزه با ضد انقلاب در محیط دانشگاه انجام داد و پس از حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل در سال 1361 به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

به گزارش لرستان خبر، شهید «سعید غضنفری» متولد سال 1337 شهرستان ملایر، پس از تغییر محل سکونت به خرم آباد، دوران تحصیلی خود را در این شهرستان سپری کرد.

وی پس از اخذ مدرک دیپلم با شرکت در کنکور سراسری در دانشگاه خلیج فارس خرمشهر پذیرفته شد و  فعالیت های دامنه دار خود را از این زمان آغاز کرد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش زیادی را برای مبارزه با ضد انقلاب در محیط دانشگاه آغاز کرد و در این راه برای راه اندازی تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشگاه خود تلاش بسیاری کرد و در نهایت موفق به راه اندازی و عضویت در آن تشکل شد.

شهید غضنفری پس از حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل در چهارم شهریورماه 1361 در جاده اهواز به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهید دانشجو سعید غضنفری، عکس| خبر آزاد

وصیت نامه شهید

«و کذالک جعلناکم امه وسطا لتکونو شهدا علی الناس و یکون الرسول علیکم شهیدا"

لحظه ای تفکر درباره انقلابمان و وضعیت امتحان در جهان و توطئه های عظیمی که علیه مان شکل می گیرد و همه سعی در به شکست کشیدن انقلاب اسلامی مان را که رهایی ملل دربند را نوید می دهد دارند در می یابیم که در این شرایط حساس مسئولیت بس عظیم بشریت بر دوش یکایک ما قرار دارد،که اگر کوچکترین غفلتی و سستی در این طریق رخ دهد هرگز تاریخ بشریت و آن هایی که چشم امید به انقلاب اسلامی دوخته اند ما را نخواهند بخشید. به قول اماممان ما وظیفه داریم ملت را تحویل امام زمان(عج)دهیم.

این ملت هوشیار نباشد خدای نکرده روزی از اینکه قدر این رهبر و این انقلاب را ندانسته ای و سستی کرده ای پیشمان شوی چه می گویم؟ این گفتار در مورد امت بیدار آرمان صدق نمی کند زیرا در این سه چهار سال اخیر خصوصا بهتر دریافته ایم ، نگاهی به توطئه های بی شمار سه ساله اخیر این را به خوبی نشان می دهد که به قول امام عزیز ملت ما الهی شده است و اما بعد از شکست توده های داخلی و خارجی ضد انقلاب و غربال صف انقلابی و انقلابی نما و حاکمیت خط امام یعنی خط انبیا بر امقلاب نکاتی چند قابل تذکر است:

1- بلای جان بشریت  و عامل همه بدبختی ها "نفس" است و تسلط بر آن بسیاری از مسائل را که انسان به آن دچار است حل می کند و تداوم انقلاب و مقابله با توطئه های بعدی در گرو همین جهاد اکبر است.

2- همانطور که امامان فرمودند که جنگ نعمت است با شرکت همه جانبه و گسترده جنگ را وسیله ای قرار دهیم برای رسیدن به اهداف اهلی خود، و دراین میدان خود سازی،خود را مورد آزمایش قرار دهیم که این اخرین جنگ ما نخواهد بود.

3- تجربه هفتاد ساله اخیر خصوصا سه سال بعد از انقلاب اسلامی نشان می دهد که بر هر مسلمانی" اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" را رعایت کند.

جنایت ها و خیانت های گرو ه های کافر و محارب را هرگز ملت مسلمان فراموش نخواهد کرد. امت هنوز جوانان پاسدار پاوه را که در میان این جانیان سوزانده شدند فراموش نکرده اند، امت هنوز جنایات فجیع اینان را در کردستان،گنبد ، و ...فراموش نکرده و توبه های تاکتیکی آنان هرگز مورد قبول خدا واقع نخواهد شد و حداقل این است که با کسب این تجربیات گرانبار، اعتماد امت نسبت به آنان سلب شده و هرگز در هیچ امری که مربوط به انقلاب است آن را دخالت نخواهد داد و منافقین نیز، هم چنین ، به قول امام مان:منافقین بدتر از کفارند"

4- اما ما موظفیم "رحماء بینهم"را نیز رعایت کنیم . شما را به خدا، کسانی را که قصد خدمت به انقلاب را دارند با مارک های مختلف نکنید، این امر جز فقدان تقوی و ضعف نفس چیز دیگری نیست.

اگر جاه طلبی و مقام و قدرت طلبی نیست چرا سعی در منزوی کردن کسانی است که صادقانه قصد خدمت را دارند؟ ترور شخصیتی بارها بدتر از ترور فیزیکی یک شخص است، مگر قرآن نمی گوید :"ویل لکل همزه لمزه" و مگر ما پیرو قرآن نیستیم؟

5- تذکری نیز به انجمن های اسلامی دانشجویان و همچنین ستاد انقلاب فرهنگی:

برادران شما بهتر از همه در جریان توطئه های ضد انقلابیون هستید و خود می دانید که دانشگاه چگونه مبدل به سنگری برای اعمال ضد انقلابی آنها شده بود و بهتر از همه می دانید که چه خون هایی در راه انقلاب فرهنگی ریخته شد،پس هرگونه مسامحه کاری در امر پاک سازی دانشگاه ها خیانت است به خون نه تنها شهدای دانشگاه که تمامی شهدای انقلاب؛ پس قاطعانه بدون هیچگونه هراسی از جوسازی های احتمالی محیط دانشگاه را از لوث وجود ضد انقلابیون منافق،توده،اکثریت،اقلیت،پیکار و پاک کنید.

کسانی که تا دیروز جنایت می کردند و یا جنایات انجام شده را تایید کرده و در و دیوار دنشگاه را از اعلامیه هایی پر کرده نسبت به امام توهین می کردند، اینک نمی توانند با یک کلمه و یا با تغییر نام، امت مسلمان را فریب دهند ؛ با آنان نیز مانند سایر گروه های محارب رفتار کرد.بهامید بازگشایی دانشگاهی صد در صد اسلامی.

در نهایت خدا را گواه می گیرم که هدفم خدمت به انقلاب بوده است و اگر در این راه اشتباهی از من سر زده سهوی  بوده و امیدوارم خداوند مرا ببخشد و نیز اعتراف دارم که نتوانسته ام خدمت در خور توجهی به انقلاب که تمام بار آن بر دوش محرومان جامعه است بکنم.

امیدوارم خونم بتواند خدمتی به انقلاب بکند؛ چه نهال انقلابمان هنوز به خون احتیاج دارد.سفارش من به دوستانم این است که تمام هم خود را در راه انقلاب صرف کنند و رهنمودهای امام عزیزمان را فرا راه خود قرار دهند و جان برکف و گوش به فرمان اوامر امام باشند.

«سمعنا و اطعنا غفرانک ربنا و الیک المصیر»

به امید پیروزی انقلابمان و گسترش و فراگیر شدن آن در تمام جهان

منبع: خبر آزاد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات