حجت الاسلام والمسلمین روشن

غیر از نقل فعالیتهای گذشته و پخش موسقی های آنچنانی که هر روزوهر ساعت شاهد پخش آنها از شبکه افلاک هستیم و چند مورد جک و طنز عایدات فرهنگی واقتصادی این همایش چه بود ؟! .

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین روشن از روحانیون مبارز و انقلابی در پاسخ به برگذاری هفته فرهنگی اینگونه ابراز نگرانی کردند:

در پایتخت ایران اسلامی به مناسبت هفته فرهنگی اقتصادی نمایشگاهی برپا شده است با در یافت اخباری ازاین هفته فرهنگی بقول متولیان این همایش  افکارم را به سالهای دوران جنگ کشیده شد آنجاکه به عنوان تبلیغ درخدمت رزمندگان در ارتفاعات دهلران بودیم.

از هر دری صحبت به میان آمد و تقدیری از حضور رزمندگان داشتم با حالت تأثر یکی از عزیزانی که در سنگر بود گفت ما در قبال مردم شرمنده ایم مردمی که قوطی چای مصرفیشان که کلا دو سیر چای بیشتر ظرفیت ندارد نیمه آن هم خالی بود نشان داد و گفت مردمیکه کل توانشان هم این ظرف چای است آن هم با رزمندگان  تقسیم کرده اند  نیمی از آن را با ظرف فرستاده اند ما کاری نکرده ایم.

و اما خیلی سریع در دیار لرستان بودجه عمرانی و یا جاری و یا اختصاصی ادارات را با قدرت جمع آوری می کنند و حداقل آنچه که شنیده ام مبلغ ششصد میلیون تومان از استان عقب مانده فقرزده وبی کار به پایتخت کشوربه بهانه  فرهنگ واقتصادی  می برند خرج می کنند و به ریش فقرای استان می خندند

یک هفته کل ادارات استان خالی از مدیر و معاون و مشاور می شود

مسئولین بلند بالای استان باید بپذیرد در بازگشت حق ماموریت شکم چرانی ها را هم بپردازد چه جوابی برای اداره کنندگان جنگ ورزمندگان فدا کار دارند بدهند

 خوب است محاسبه ای داشته باشند چه قراردادی در قبال این مخارج و ریخت و پاشها و اتلاف وقتها برای استان منعقد شد

غیر از نقل فعالیتهای گذشته و پخش موسقی های آنچنانی که هر روزوهر ساعت شاهد پخش آنها از شبکه افلاک هستیم و چند مورد جک و طنز عایدات فرهنگی واقتصادی این همایش چه بود ؟! .

 آیا بنظر شما امکان نداشت این چند نفرمسئول و وزیر  پایتخت نشین برای ساعاتی به استان تشریف می آوردند یا اینکه آنقدر جایگاهشان سنگین است که نمی شد پروازی در استان حضور پیدا کنند یا اگر پرواز مقدور نبود مثل عامه مردم با اتومبیل های  پیشرفته به راه می افتادند و در استان حضور پیدا و از نزدیک شاهد اقتصاد فلج وبیکاری مضاعف جوانان این دیار می بودند و شاید شرم از آن داشتید در خرم آباد هتلی در شان آنان نداریم تا یک شب یا چند ساعتی به استراحت می پرداختند چه می گویم

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من            البته آنچه به جایی نرسد فریاد است

photo_2016-08-29_09-30-49

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شاهد

    حاج آقا روشن تمام دردهای این مردم مظلوم را میتوان در همان یک بیت آخر شما پیدا کرد حیف که هیچ گوش شنوایی نیست و متاسفانه بازوهای نظارتی استان مانند اداره کل نظارت و بازرسی هم هیچ واکنش و ورودی به این ریخت و پاشها نمی کند انگار که آنها هم رفیق قافله و .........شده اند.خدا به مردم لرستان کمک کند.

  • ناشناس

    هنوز ریخت و پاش های هفته فرهنگی استان ادامه دارد! شنیده ها حاکی است برگزار کنندگان هفته فرهنگی متنهایی را در تعریف و تمجید اثرات مثبت هفته فرهنگی تهیه و با دادن پول چشمگیر به برخی نشریات استانی از آنها خواسته اند تا این متنهای سفارشی را با تیتر درشت در صفحه اول به چاپ برسانند!!!!

  • ناشناس

    سیمای استان که عملا مطرب خانه شده

  • رزمنده سابق

    هنوز بعد سی و پنج سال چهره با صلابت حاج اقا روشن را در ایلام در حالی که لباس رزم پوشیده و عدهای از عشایر را با سلاح خودشان به جبه برای دفاع از کیان ایران اسلامی اورده بود فراموش نمی کنم ولی متاسفانه بعد از ان همه مجاهدتها توسط ایشان و همرزامانشان شاهدیم عده ای به عنوان مدیر در مصدر کار قرار گرفته که بویی از ایثار و از خود گذشتگی ندارند و فقط دنبال سوئ استفاده از غنمیت به دست امده برای خود واعضا خانواده شان می باشند مدیر کل استانی که با رند بازی ماشین شاسی بلندی مشابه ماشین ادره کل در اختیار مدیر خریاری تا با توجه به نمره شخصی بودن نهاد عمومی غیر دولتی ماشین خودشان را در پارکینگ پارک و خود و فرزندان و و از ماشین اداره استفاده و کسی متوجه نمی شود و انواع سوئ استفاده ها از استخدام برادر زاده و دیگر افراد سفارش شده توسط نمایندگان و دیگر ذی نفوذان واخیرا نیز مدیرکل مربوطه قصد دارد پسرش را در یکی از ادارت استخدام و بجای ان فرزند مدیری که فرزند ایشان را استخدام کرده در اداره زیر مجومه اش جذب کند و این در حالیست که جوانان زیادی کههم استعداد دارند به علت نداشتن پارتی بیکار و گاها افسرده و دست به خودکشی می زنند .

  • ناشناس

    حقیقتا فساد و تبعیض سیستم اداری را فراگرفته و دارد مردم را از انقلاب زده و ناراضی میکند! دستگاه های مربوطه نظارتی هم فقط نظاره گرند! فقط کافی است سری به دانشگاه آزاد اسلامی! بزنید استخداهای فامیلی و خانوادگی، ضعف مدیریت، فساد اداری و.... به راحتی قابل مشاهده است، دستگاههای دیگر هم وضعیتی مشابه دارند....

نظرات