“حقیقتاً باید بگویم که اگر مسؤولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسأله‌ی کودک و نوجوان را آن‌چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال میکنم خیلی از آنهایی که مسؤولند، از ساعات خوابشان هم خواهند زد تا به این مسأله بپردازند.

به گزارش لرستان خبر، “حقیقتاً باید بگویم که اگر مسؤولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسأله‌ی کودک و نوجوان را آن‌چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال میکنم خیلی از آنهایی که مسؤولند، از ساعات خوابشان هم خواهند زد تا به این مسأله بپردازند. امروز قضیه‌ی تربیت کودک و نوجوان، با گذشته‌های دور – حتّی با گذشته‌های نه چندان دور، مثلاً با بیست سال پیش – خیلی تفاوت کرده است”

“سعى کنید بچه‌ها را با ایمان کنید؛ ایمان به خدا، ایمان به حقیقتِ مطلق و ایمان به اسلام. اگر این بچه‌ها باایمان پرورش پیدا کردند و شما توانستید بذر ایمان را در دلشان بکارید، در آینده مى‌شود از آنها هر شخصیت عظیمى ساخت و براى هر کارى مناسبند “

“هدف و آماج تحرّک دشمنان در زمینه‌ی فرهنگ، عبارت است از ایمان مردم و باورهای مردم. مسئولان فرهنگی، باید مراقب رخنه‌ی فرهنگی باشند؛ رخنه‌های فرهنگی بسیار خطرناک است؛ باید حسّاس باشند، باید هشیار باشند”

“تهاجم فرهنگی یک حقیقتی است که وجود دارد؛ میخواهند برروی ذهن ملّت ما و برروی رفتار ملّت ما – جوان، نوجوان، حتّی کودک – اثرگذاری کنند”  (مقام معظم رهبری)

به گزارش اویس، در حالی که طی سال های اخیر بارها مقام معظم رهبری بارها به مسئولان کشوری و لشکری از نفوذ جریان های ضد فرهنگ حتی در حوزه کودک و نوجوان تذکر داده اند اما این روزها هر چه بیشتر واقعیت های جامعه را بررسی می کنیم متوجه این نکته می شویم که بسیاری از مسئولین هیچ دغدغه ای برای مقابله با اینگونه جریانات ضد فرهنگی و گاها ضد دینی ندارند. در ادامه به یکی از اینگونه جریان های ضد فرهنگی اشاره می کنیم. اتفاقی که حدود یک سال پیش نیز اویس با ارائه گزارشی به برخی مسئولین خواستار مقابله با آن شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و این جریان به فعالیت های خویش ادامه داده است

نفوذ فرهنگی با انجمن گویندگان جوان!

انجمن گویندگان جوان تهران یا همان گلوری انترتینمنت که از سال ۸۴ با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت می باشد. مجموعه ای که طبق تعریف خودشان اصلی ترین هدفشان اشتغال زایی و انجام کار با کیفیت بوده است. اما طی سال های اخیر این مجموعه در بی توجهی مسئولین بدون رعایت قوانین اسلامی و شرعی با عدم حذف صحنه های مبتذل و صحنه های مستهجن و حتی دوبله آن به کابوس خانواده های مومن و متدین تبدیل شده است بارها طی سال های اخیر دیده شده که پدر خانواده به دلیل اعتماد به مجوز فرهنگ و ارشاد با خرید انیمیشن های دوبله این شرکت یا دانلود آن انیمیشن را در اختیار کودک قرار داده تا مشاهده نماید اما چند ماه بعد و پس از ده ها بار مشاهده فیلم توسط کودک متوجه وجود صحنه های مبتذل جنسی، رقص، و حتی نشر تصاویر عریان زنان بدون حتی کوچکترین سانسور شده است. سوال اینجاست اگر اینگونه صحنه ها خلاف شرع و مبتذل محسوب نمی شود چه چیزی است؟ مگر وزارت فرهنگ کلمه اسلامی را یدک نمی کشد؟ اقدام این وزارت در برابر اینگونه اقدامات ضد اسلامی چیست؟ بهتر نیست که مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد و شخص آقای وزیر به جای دغدغه برگزاری کنسرت کمی نظارت بر مجموعه هایی که با مجوز این وزارت فعالیت می کند را بیشتر نمایند؟

در ادامه تصاویر کوچک از این جنایت فرهنگی را خدمت شما کاربران گرامی با این توضیح که این تصاویر قابل پخش ترین تصاویر ممکن بوده اند ارائه می کنیم

۱ ۲ ۳ ۴

جناب آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آیا به نوه های خویش اجازه می دهید اینگونه ویدیوها را مشاهده نمایند؟ آیا وقت آن نرسیده در برابر اینگونه اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی حرکت مناسبی توسط وزارت فرهنگ و مسئولین کشور صورت بگیرد؟

منبع: اویس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات