با تشییع شهید گمنام

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: هم‌زمان با قرائت پیام مقام عظمای ولایت مراسم برائت از مشرکین با حضور یک شهید گمنام در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: سال گذشته  به دلیل بی‌کفایتی، بی‌تدبیری،بی‌لیاقتی و عدم مدیریت صحیح بحران از جانب خادمان ظاهری و نالایق حرمین شریفین بیش از هفت هزار مسلمان  در هنگام انجام مناسک حج جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بعد از گذشت یک سال هنوز هم شنیدن و دیدن صحنه‌های این فاجعه اسفبار، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

سرهنگ بازگیر با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: ای نشستگان در کنار خانه خدا به ایستادگان در برابر آمریکا و سایر ابرقدرت‌ها دعا کنید اظهار داشت: شهیدان ماکسانی بودند که همگی در برابر آمریکا و ابرقدرتان ایستادند و سینه سپر کردند.

وی بیان کرد:به‌پاس بزرگداشت حضرت امام (ره)، شهیدان و بالأخص شهدای فاجعه منا هم‌زمان با قرائت پیام مقام عظمای ولایتمراسم برائت از مشرکین با حضور یک شهید گمنام در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: تمامی افرادی که در این حادثه جان باختند پاره‌ی تن اسلام بودند و باید یاد و خاطره‌ی آنان از هر کشور و ملتی گرامی داشته شود.

منبع: خبر افلاک

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات