8 دانش‌آموز رتبه برتر کنکور سراسری در استان لرستان تجلیل شدند.

  1. به گزارش لرستان خبر،  هشت دانش‌آموز لرستانی که امسال حائز رتبه برتر کنکور سراسری شده بودند ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، رئیس بنیاد نخبگان استان و معاون آموزش‌وپرورش لرستان در محل بنیاد نخبگان استان لرستان تجلیل شدند.

مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری با حضور یاسمن عالی خانی با کسب رتبه 14 گروه آزمایشی علوم تجربی، محمد انصاری نصب با کسب رتبه 39 گروه آزمایشی علوم تجربی، مبینا امان الهی بهاروند با اخذ رتبه 61 علوم تجربی برگزار شد.

از مریم اکرمی با کسب رتبه 64 علوم تجربی، شاداب بهکام با رتبه 59 علوم تجربی، مریم زار با کسب رتبه 81 گروه آزمایشی زبان‌های خارجه، حمیدرضا شاهیوند با کسب رتبه 39 هنر و امیررضا گودرزی با کسب رتبه 96 علوم تجربی نیز تجلیل به عمل آمد.

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان این در مراسم ضمن تبریک به برگزیدگان کنکور سراسر اظهار داشت: نخبگان به‌عنوان یک عنصر می‌توانند نقش کلیدی و اساسی در توسعه و اعتلای کشور داشته باشند.

وی بابیان اینکه دانش آموزان برگزیده مسیر بزرگ و قابل‌توجهی پیش رودارند، افزود: ازآنجاکه دنیای غرب با زورگویی تمام قصد استثمار و به یغما بردن منابع کشورها رادارند، علم و دانش را فقط مختص به خود می‌دانند و برخی از کشورها را فاقد صلاحیت علمی می‌دانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: در بحث هسته‌ای نیز زورداران غرب می‌خواستند دانشمندان جوان کشور ما با باشگاه کشورهای هسته‌ای نپیوندند به همین جهت با ابزارهای مختلف سعی کردند تا فعالیت دانشمندان جوان ما را متوقف کنند.

وی بیان کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی با تأکید بر فرمان‌ها رهبری مهیاکردن زمینه‌های تولید علم در کشور است تا بتوانیم روی پای خود بایستیم.

شاهرخی گفت: امروز شاهد هستیم با مقاومت ملت ایران، دولت تدبیر و دیپلماسی قوی حقانیت ملت در دنیا اثبات‌شده است و توانسته‌ایم حق ملتی را که بافکر و اندیشه نو می‌تواند در توسعه نقش داشته باشد به اثبات برسانیم.

وی نقش مربیان را در پیشرفت درسی برگزیدگان کنکور سراسر قابل ستودنی دانست و افزود: از همه‌کسانی که برای خلق این رویداد زیبا تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات