به مناسبت هفته دفاع مقدس

گردهمایی بزرگ عاشورائیان، گردهمایی بزرگ مبلغان و نمایش بازسازی عملیات کربلای ۲ به میزبانی سپاه استان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان لرستان است.

به گزارش لرستان خبر، محسن مرادی در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان لرستان امروز با رژه نیروهای مسلح و نمایش توانمندی، نوآوری صنعت علمی دفاعی به میزبانی لشکر 84 آغاز و فردا غبارروبی گلزار شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان انجام می‌شود.

وی افزود: سوم مهرماه هم‌زمان با بازگشایی مدارس راویانی در مدارس استان حضور می‌یابند و خاطراتی را از دفاع مقدس برای دانش آموزان بازگو می‌کنند.

مدیر روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بابیان اینکه نمایش بازسازی عملیات کربلای دو به میزبانی سپاه در کوهدشت انجام می‌شود عنوان کرد: گردهمایی بزرگ عاشورائیان با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی، مداحان استان  و با سخنرانی معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور سوم مهرماه در سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چهارم مهرماه گردهمایی بزرگ مبلغان با حضور روحانیون شبکه تبلیغات در استان برگزار می‌شود بیان کرد: همایش زنان ایثارگر توسط امور بانوان استانداری در استان برگزار می‌شود.

مرادی تصریح کرد: هفتم مهرماه همایشی با عنوان گرامی داشت ایام‌الله هفته دفاع مقدس در استان برگزار و 13 عنوان کتاب دفاع مقدس در این همایش رونمایی می‌شود.

وی بابیان اینکه سخنرانی پیش از نماز جمعه به میزبانی لشکر 84 در سراسر استان از دیگر برنامه‌ها است گفت: تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا توسط دستگاه‌های اجرایی استان و سرکشی از خانواده شهدا در این ایام انجام می‌شود.

منبع:تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات