به مناسبت هفته دفاع مقدس

نماینده شورای شهر خرم‌آباد در سازمان فرهنگی ورزشی گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان لرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش لرستان خبر، جافر وفایی در مورد برنامه های هفته دفاع مقدس در استان لرستان اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه دوم مهرماه ساعت 7:30 دقیقه صبح  از مصلی الغدیر خرم‌آباد تا دریاچه کیو در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای هنرهای رزمی هم‌زمان با مراسم پیاده‌روی افزود: نمایش شش رشته رزمی هم‌زمان با مراسم پیاده‌روی خانوادگی اجرا می‌شود که در پایان مراسم قرعه‌کشی انجام می‌شود و به‌ قید قرعه هدایایی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

نماینده شورای شهر خرم‌آباد در سازمان فرهنگی ورزشی عنوان کرد: اجرای این‌گونه برنامه‌ها به بهانه‌های مختلف در جهت شرکت مردم در فعالیت‌های جسمانی و سلامت جامعه است.

وی بیان کرد: این برنامه هم یک هدف اختصاصی دارد که گرامی داشت هفته دفاع مقدس است و هم  یک هدف عمومی تا مردم را در فعالیت‌های  اجتماعی به‌ویژه پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی مشارکت دهیم.

وفایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند امر به ورزش امربه‌معروف است بنابراین در  هدف عمومی عملیاتی کردن سخنان مقام معظم رهبری است تا توجه به ورزش همگانی و عمومی در بین همه اقشار جامعه ترویج داده شود.

منبع:تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات