آتش‌سوزی پاساژ قائم خرم‌آباد؛

مدیر عامل سازمان آتش نشانی خرم آباد گفت: پس از آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد چندین جلد کتاب قرآن از میان بقایای به جا مانده از آتش سوزی بدون هیچ آسیبی و سالم بیرون آمد.

به گزارش لرستان خبر، فضل اله رشیدی در سخنانی با اشاره به آتش سوزی پاساژ قائم شهر خرم آباد و موضوع آتش نگرفتن کتاب های قرآنی که در این پاساژ وجود داشت، گفت: این خبر صحت داشته و در حال حاضر این قرآن ها سالم و بدون هیچ گونه سوختگی و پارگی در دفتر محل کار من وجود دارند.

وی با بیان اینکه این کتاب های قرآن دقیقا در جریان آتش سوزی بوده اند و این در حالیست که هیچ گونه مشکل و آسیبی به آنها وارد نشده است، عنوان کرد: این در حالیست که قفسه های آهنی که این کتاب های قرآن روی آنها بوده در جریان آتش سوزی ذوب شده اند اما برای کتاب های قرآن اتفاقی نیفتاده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی خرم آباد با بیان اینکه در زیر یکی از این کتاب های قرآن یک ماشین حساب و یک گوشی تلفن همراه وجود داشته که ذوب شده است، عنوان کرد: اما برای کتاب قرآن که روی آن بود هیچ گونه اتفاقی رخ نداده و سالم است.

رشیدی بیان کرد: این کتاب های قرآن هم اکنون در دفتر محل کار من بوده و مقرر شده که نزد نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برده شده تا تعیین شود که به چه صورتی از آنها نگهداری کنند.

بنابراین گزارش، آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد شامگاه پنج شنبه از طبقه همکف شروع شده و به طبقات بالا سرایت کرد. در جریان این آتش سوزی همه خودروها و تجهیزات ایستگاههای آتش نشانی به کار گرفته شد.

همچنین این حادثه موجب گازگرفتگی ۴ مامور آتش نشانی و خسارات سنگین به واحدهای صنفی مستقر در محل این پاساژ شد.منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سیدمحسن طاهری

    بسم الله الرحمن الرحیم بادیدن این عکس بجز گفتن الله اکبر وسپاس خدا هیچ چیزی به فکرم نرسید

نظرات