مدیر کل حج و زیارت لرستان:

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: چهار هزار و 200 نفر از لرستان تا کنون برای اربعین ثبت نام کرده اند و به همه زائران توصیه می شود ثبت نام مراسم اربعین را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش لرستان خبر، محمد خسروی" مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: ثبت نام تنها از طریق 36 دفتر مجاز و 16 دفتر پستی انجام می شود و کسانی که ثبت نام موقت را انجام داده ، در صورت دریافت پیامک اقدام به ثبت نام نمایند.

 وی اضافه کرد: زائران اربعین نباید به هیچ یک از دفاتر ثبت نام پول نقد بپردازند چرا که همه اقدامات ثبت نام و واریز وجه به صورت اینترنتی انجام می شود.

 به گفته وی برای همه زائران بیمه به مبلغ 25 هزار تومان در نظر گرفته شده و از ابتدا و تا انتهای سفر، زائران تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند.

 خسروی اظهار داشت: امسال ستاد اربعین کشور چند نقطه در کربلا و نجف را برای اسکان زائران تجهیز کرده و برنامه ریزیهای لازم در حال انجام است.

 وی با اشاره به این که تا کنون چهار هزار و 200 زائر استان لرستان برای اربعین ثبت نام کرده اند گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 30 هزار نفر از استان در مراسم اربعین حضور داشته باشند و زائران اربعین توجه داشته باشند که ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 مدیر کل حج و زیارت لرستان اضافه کرد: ازدحام برای ثبت نام اربعین بعد از محرم است اما بهتر است زائرانی که قصد سفر دارند از هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنند.

 وی بیان کرد: به همه زائران توصیه می شود به صورت کاروانی و در قالب گروهی برای حضور  مراسم اقدام کنند و از سفر انفرادی در مراسم اربعین خودداری کنند.

منبع:بازتاب بروجرد

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات