مدیر اجرایی ستاد اربعین لرستان:

مدیر اجرایی ستاد اربعین لرستان از ایجاد هفت موکب در شهرهای نجف و کربلا برای اسکان و پذیرایی از زائران این استان در دهه اول محرم و مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش لرستان خبر, عباس علیشاهی  با اشاره به برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اربعین لرستان در ایام دهه اول محرم و همچنین برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین استان لرستان اظهار داشت: در این راستا شش موکب توسط ستاد اربعین لرستان در شهر کربلا برای پذیرایی و اسکان زائران پیش بینی شده است.

وی همچنین از ایجاد یک موکب در شهر نجف توسط ستاد اجرایی اربعین لرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ورودی زائران لرستانی از شهر نجف بوده ما اقدام به ایجاد یک موکب برای اسکان و پذیرایی از زائران کرده ایم.

مدیر اجرایی ستاد اربعین لرستان بیان داشت: در موکب شهر نجف ظرفیت اسکان و پذیرایی از سه هزار زائر اربعین وجود دارد.

علیشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم کمک مردم لرستان برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در کربلا و نجف بیان داشت: در این راستا ستاد اجرایی اربعین لرستان در دهه اول محرم با توزیع قبوض اقدام به جمع آوری کمک های مردمی در این زمینه می کند.

وی همچنین بر ضرورت اهدای زیر انداز، موکت، وسایل گرمایشی و ... توسط مردم برای تجهیز موکب های ستاد اربعین لرستان در شهرهای نجف و کربلا تاکید کرد. منبع: مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات