در گفت‌وگو با لرستان خبر مطرح کرد

دبیر ستاد مردمی اربعین لرستان از همکاری مردم، ادارات و سازمان های لرستان در ستاد اربعین و تلاش همه نهادها برای خدمت رسانی به زائران لرستانی پیاده روی اربعین خبر داد

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: حرکت بزرگ و عرشی پیاده‌روی اربعین از پشتوانه امدادهای الهی برخوردار است و بدون امدادهای ویژه الهی،هرگز به آرمان‌های خود دست نمی‌یابد.

وی افزود: توجه به این تأییدات الهی، تأثیر شگرفی بر روان یاران امام عصر(عج) بر جای می‌گذارد اما در این بین نباید از اصحاب و اعوان و انصار حضرت که هر کدام به نوعی و به شکلی در این مسیر همراه و همیار هستند، غافل شد.

دبیر ستاد مردمی اربعین عنوان کرد: ظرفیت بزرگ اربعین که خود عرفانی جهانی است به تنهایی از یک مجموعه و یک گروه خاص نمی‌تواند به آن آرمان‌ها برسد.

وی تصریح کرد: در این بین تشکل مردم‌محور اگر از پشتوانه دولتی و مردمی برخوردار نباشد عقیم می‌ماند.

هاشمی خاطرنشان کرد: بر خود و اعضای ستاد لازم و واجب می‌دانم به تأسی از آیه کریمه "لئن شکرتم لأزیدنکم....."، از کلیه دست اندرکاران استان، استانداری و شخص استاندار به عنوان مسئول ستاد استانی، معاونان ایشان و فرمانداران و بخشداران، کلیه مدیران کل استان و مدیران شهری که در این راستا هر کدام به فراخور نیاز دست حسینی دادند و با کوشش و سعی مشفقانه و به صدق نیت و همراهی و هم‌صدایی نمودند، تشکر نمایم.

وی بیان کرد: همچنین از روحانیت معظم حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه و جماعات در استان، نهادهای انقلابی، نیروهای نظامی و انتظامی به‌ویژه عزیزان ما در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) فرماندهی و کلیه پرسنل و فرماندهان شهرستان‌ها و نواحی که بار عظیم جمع‌آوری نذورات و دریافت خدمات از ادارات و دیگر مناطق بر عهده آنها و عتبات عالیات بود صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال تقاضامندم همگی را مشمول حدیث(هم اصحاب‌القائم) قرار دهد.

دبیر ستاد مردمی اربعین گفت: از عزیزان بزرگوار و کارشناسان مجربی که به جهت راهنمایی و ارشادهای خود ما را در این اقدام ارزشمند حمایت نمودند و از مردم عزیز و هیئات مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی و اصحاب رسانه نیز قدردانی و تشکر می‌نمایم به امید اینکه همگی در ذیل خیمه‌گاه حقیقی حجت الهی قرار بگیریم و تا پایان اربعین ستاد مردمی را یاری فرماید.

عزاداری هیئت «یالثارات لرستان» در روز اربعین «صحن بین الحرمین کربلا»/« مسجد حنانه» در نجف به «عاشقان امیرالمومنین» در لرستان سپرده می شود

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات