فرماندار چگنی:

فرماندار چگنی گفت: انتظار داریم مقدمه استقرار کتابخانه در ویسیان انجام شود.

به گزارش لرستان، قدرت اله ترابی نژاد در جلسه انجمن کتابخانه ها که در فرمانداری شهرستان چگنی برگزار شد به استقرار کتابخانه در ویسیان اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار داریم مقدمه استقرار کتابخانه ای در ویسیان ایجاد شود.

وی همچنین در خصوص کتابخانه چم پلک گفت: پیگیری کردیم که بتوان کتابخانه چم پلک تا دهه فجر امسال با کمک اداره کل کتابخانه های لرستان و مسئولین مربوطه تکمیل و افتتاح شود.

فرماندار چگنی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی محور توسعه کشور و دانایی انسان است عنوان کرد: مجموعه کتابخانه ها باید به سمتی برود که در فضای مجازی هم هدایتگری خود را داشته باشد یعنی اگر کتاب جدیدی در کتابخانه داریم آنرا در فضای مجازی تبلیغ کنیم.

وی افزود: می توان با همکاری بسیج و سپاه کتابخانه های داخل مساجد را فعال کنیم که می توان بخشی از نیروهای جوان را در کتابخانه مساجد ساماندهی کنیم.

فرماندار چگنی تاکید کرد: اگر علم و آگاهی داشته باشیم مصون از هر تهدیدی هستیم و در دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق خواهیم بود.

سپس حجت الاسلام حسین زاده آملی امام جمعه شهرستان چگنی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در دین اسلام گفت: باید با ابتکار عمل مردم شهرستان چگنی را به سمت کتاب و کتابخوانی سوق داد و آنها را به عضویت کتابخانه شهرستان در آورد.

وی تاکید کرد: با توجه به عضویت رایگان مردم در کتابخانه شهرستان چگنی می توان برای مدیران شهرستانی نیز کارت عضورت رایگان کتابخانه این شهرستان صادر شود.

در ادامه جلسه میثم زندی رئیس حراست اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان با بیان اینکه اولویت اول نهاد کتابخانه های عمومی کودکان و نوجوانان هستند گفت: این اهمیت بخاطر این است که افراد را در کودکی و نوجوانی به سمت کتاب و کتابخوانی هدایت کنیم.

وی افزود: در سال های گذشته در شهرهای دیگر به زیباسازی محیط کتابخانه ها اهمیت داده شده و در لرستان نیز کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته و هدفمان این است که کتابخانه ها را به تجهیزات مدرن مجهز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبر چگنی

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات