مدیر عامل مخابرات استان لرستان:

لرستان خبر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: ۵۰هزار پورت پرسرعت و۳۰ هزار تلفن ثابت در سال ۹۳ به متقاضیان لرستانی واگذار می شود که امیدواریم تحول عظیمی در حوزه زیر ساخت و توسعه خدمات اینترنت به وجود بیاید.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، مسیب قبادیان در دیدار کارکنان مخابرات استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان که به مناسبت روز روابط عمومی ها برگزار شد، اظهار کرد: شرکت مخابرات 12 درصد از ارزش بازار سرمایه کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: علی رغم مشکلات و سختی های که دربحث تحریم ها در حوزه کلان کشور را داشته ایم ، نه تنها با کاهش سود سهام مواجه نبودیم، بلکه با تدابیر مدیران در حوزه  مختلف ستادی نسبت به سال گذشته با افزایش 18 درصد سود مخابرات مواجه بودیم .

وی بیان کرد: بیش از سه میلیارد سود توسط شرکت مخابرات به دولت پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان با بیان اینکه چهار سال است که از خصوصی شدن شرکت مخابرات می گذرد گفت: در سال گذشته در استان لرستان 12 میلیون تومان در حوزه  ایجاد زیر ساخت ها در بحث توسعه شبکه فیبر نوری ، دیتا، شبکه ها کابل هزینه شده است.

وی عنوان کرد: درنیمه دوم سال گذشته در کمتر از سه ماه شرکت مخابرات توانست به 65 روستا دور افتاده خدمات ارتباط رسانی انجام دهد.

قبادیان ارتباط رسانی به 190 مرکز مخابرات روستایی، واگذار اینترنت پر سرعت به 30روستا را از برنامه های سال 93 برشمرد و گفت: تا پایان سال 93 تمامی مراکز مخابرات روستایی از خدمات اینترنت بهره مند می شود.

وی ارتباط رسانی به 91 روستا دور افتاد ه را از دیگر برنامه های سال 93 برشمرد و گفت: سال گذشته 140 هزار سیم کارت تلفن همراه و 18 هزار تلفن ثابت و16 هزار پورت پر سرعت واگذار شده است.

وی واگذاری 50هزار پورت پرسرعت و30 هزار تلفن ثابت را از برنامه های سال 93 برشمرد و افزود: امیدواریم تحول عظیمی در حوزه زیر ساخت و توسعه خدمات اینترنت به وجود بیاید.

مدیرعامل شرکت مخابرات اظهار کرد: این شرکت در زمینه منابع انسانی از پتانسیل خوبی برخوردار است به طوری که 50درصد از کارکنان این شرکت دارای مدرک کارشناسی وارشد هستند خوشبختانه تمام نیروهای بومی این استان هستند.

انتهای پیام/ ب

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات