مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: در طرح نشاط معنوی، استان لرستان سال گذشته رتبه برتر کشور را کسب کرده است و در طرح آرامش بهاری نیز رتبه دوم کشور از آن لرستان شد. استان لرستان در بین 31 استان کشور رتبه برتر را از آن خود کرده که این یک افتخار بزرگ برای لرستان است.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز چهارشنبه شب در جلسه تجلیل از مربیان طرح تربیت و حافظان قرآنی در خرم‌آباد گفت: ما برای تربیت حافظان چهار دوره مربیگری در استان قم برگزار کرده‌ایم و امروز در تمام شهرستان‌های لرستان مربی قرآنی وجود دارد.

 

وی افزود: طرح نشاط معنوی ابتدای امسال در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان آغاز شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: امسال با گذشت 30 سال برای نخستین بار طرح نشاط معنوی در قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

این مسئول عنوان داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید 10 تا 15 میلیون حافظ و قاری قرآن در کشور داشته باشیم، سهمیه سال گذشته سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یک میلیون نفر بود که از این تعداد سهمیه استان لرستان 6 هزار و 800 نفر است و این استان موفق شده 7هزار و 200 نفر را آموزش دهد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: امسال سهمیه حافظان و قاریان قرآن در لرستان 7 هزار و 800 نفر اعلام شده که امیدواریم از این بیشتر آموزش دهیم.

 

خاکباز اظهار کرد: امسال در هفت رشته مسابقات قرآنی به صورت شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات