نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیام اهل بیت (ع) پیام محبت، صلح، عدالت، انسانیت، احسان و نیکی و ... بوده است. وی با اشاره به اینکه پیام اهل بیت (ع) در یک کلام خدایی زندگی کردن است افزود: هیچ کدام از امامان ما زیر بار ظلم نرفته‌اند از این رو پیام اهل بیت (ع) برافراشتن پرچم توحید و از بین بردن طاغوت است.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در مراسم بدرقه ابراهیم خمسه یکی از جوانان لرستانی که می‌خواهد با پای پیاده از حرم امام رضا (ع) تا حرم امام حسین (ع) را طی کند ضمن گرامیداشت عید فطر گفت: بر اساس آیه شریفه محبت به اهل بیت (ع) اجر بالایی دارد زیرا محبت به اهل بیت (ع) محبت به پاکان و خوبان است.

 

وی افزود: نه فقط ما شیعیان بلکه همه مسلمانان محبت اهل بیت (ع) در دل آنها است زیرا بشریت عاشق اهل بیت (ع) هستند و اگر انسان خوبی را معرفی کنیم همه انسانها آن را دوست دارند.

 

امام جمعه خرم‌آباد عنوان داشت: محبت اهل بیت (ع) از ازل در دل انسانها نهفته شده است زیرا محبت به  اهل بیت (ع) محبت به شخص نیست بلکه محبت به مکتب، ایده، راه خدا و ... است.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: اهل بیت (ع) به عنوان حجت خدا بر روی زمین هستند و وقتی آدم خلق شده محبت به اهل بیت (ع) نیز ایجاد شده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هر انسانی باید محبت خود را به اهل بیت (ع) آشکار و بروز دهد که راه‌های این محبت می‌تواند از طریق زبان، قلب و عمل باشد.

 

حجت الاسلام میرعمادی یادآور شد: گاهی انسان با زبان محبت خود را به اهل بیت (ع) نشان می‌دهد یعنی با دعا کردن می‌تواند محبت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهد.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: یکی دیگر از راه‌های محبت به اهل بیت (ع) محبت قلبی است که در دل همه ما وجود دارد.

 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه گاهی محبت عملی است و در مقام عمل از آنها باید تبعیت کنیم اظهار کرد: بالاترین محبت به اهل بیت (ع) محبت عملی است و باید از این طریق از دستورات اهل بیت (ع) پیروی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: روش نشان دادن محبت به اهل بیت (ع) متفاوت است گاهی با توسل به آنها و گاهی با زیارت آنها می‌توان به اهل بیت (ع) محبت خود را نشان داد.

 

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: گاهی نشان دادن محبت به اهل بیت (ع) می‌تواند از طریق دادن مال در زمینه‌های کمک به عتبات عالیات، گنبدسازی، درب سازی حرمین باشد.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: گاهی نشان دادن محبت به اهل بیت (ع) می‌تواند به صورت حرکت نمادین از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر و رساندن پیام اهل بیت (ع) در مسیری به مسیر دیگر باشد.

 

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ابراهیم خمسه این جوان لرستانی با طی کردن چندین استان از مشهد امام رضا (ع) تا مشهد امام حسین (ع) پیام اهل بیت (ع) را به جهانیان می‌رساند.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی از ستاد عتبات عالیات کشور و استان لرستان به خاطر طرح از بهشت تا بهشت که به صورت نمادین از مشهد تا کربلا برای نشان دادن محبت اهل بیت (ع) اجرا می‌شود تقدیر و تشکر کرد.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، مراسم بدرقه ابراهیم خمسه با حضور نماینده ولی فقیه در بیت امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات