فرماندار شهرستان پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان پلدختر گفت: اقامه نماز باشکوه جمعه در سطح کشور یکی از دستاوردهای عظیم و ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به منظور گسترش و ترویج ارزش ها و آرمان های والای انقلاب و اسلام است.

لرستان خبر ،ˈقدرت اله ترابی نژادˈ روز یکشنبه در جلسه ستاد نماز جمعه پلدختر با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی از پایگاههای اصلی انقلاب اسلامی است، افزود: حضور با شکوه و گسترده مردم در آیین نماز جمعه، نماد بارز همبستگی، وحدت و انسجام امت اسلامی است.
 

وی ضمن تاکید بر تقویت پایگاه نماز جمعه در سطح کشور، اظهار کرد: نماز جمعه یکی از سنگرهای مستحکم در برابر نفوذ استکبار جهانی و نهادی موثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن است.
 

فرماندار پلدختر گفت: اقامه باشکوه نماز جمعه و حضور گسترده و آگاهانه مردم و مسوولان در این آیین الهی، نقش موثری در یاس و ناامیدی دشمنان و تقویت روحیه امید و خودباوری مردم برای مقابله با ترفندها و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی دارد.


فرماندار پلدختر همچنین با اشاره به اجرای طرح مصلای بزرگ شهر پلدختر، بر تسریع در روند اجرای این طرح با هدف برپایی هرچه باشکوهتر آیین نماز جمعه در سطح شهرستان تاکید کرد.


امام جمعه پلدختر نیز دراین جلسه گفت: نماز جمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی و محل اجتماع خوبان امت و مستحکم ترین سنگر دفاع از اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی است.
 

حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ افزود: ستاد نماز جمعه پلدختر 150 عضو دارد و یکی از ستادهای فعال استان لرستان محسوب می شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات