در یادواره شهدای بسیج دانشجویی لرستان عنوان شد؛

معاون فرهنگی سپاه لرستان گفت:کشورهای اروپایی پیش از انقلاب کمترین ارزشی برای مردم ایران قائل نبودند و حتی ایرانیان را لایق ارائه خدمات و بهره‌مندی از تخصص، علم و مهارت نمی‌دانستند، اما امروز شاهدیم که به برکت خون شهدا آنها اصرار بر مذاکره با کشورمان را دارند.

به گزارش لرستان خبر، یادواره چهار شهید دانشجوی بسیجی عصر یکشنبه در دانشگاه سما خرم‌آباد برگزار شد.

 

 

سرهنگ ناصر فرید در این مراسم گفت: کشورهای اروپایی پیش از انقلاب کمترین ارزشی برای مردم ایران قائل نبودند و حتی ایرانیان را لایق ارائه خدمات و بهره‌مندی از تخصص، علم و مهارت نمی‌دانستند، اما امروز شاهدیم که به برکت خون شهدا آنها اصرار بر مذاکره با کشورمان را دارند.

 

 

 

وی ادامه داد: عاملی که ایران را به این دیپلماسی قوی در منطقه رسانده زیرکی دولت خاص یا افراد خاصی نبوده بلکه همه نتیجه باور «ما می‌توانیم» بود که به‌ واسطه شهدای 8 سال جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد.

 

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه عنوان کرد: فرید بابیان اینکه آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا توان اشغال ایران را داشت همان موقع که به بهانه حادثه یازده سپتامبر به افغانستان لشکرکشی کرد، به ایران نیز حمله می‌کرد و دلیل آن، این است که یک روزی جوانان کشور با کمترین امکانات در مقابل ارتش تمام مجهز دشمن ایستادگی کردند و توان و اراده خود را به رخ همه مستکبران و سلطه‌جویان کشیدند.

 

 

سرهنگ فرید ادامه داد: امروز آمریکا درصدد آن است که از صدور انقلاب به کشورهای دنیا جلوگیری کند، غافل از اینکه به قول امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر شد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات