مسئول بنیاد مهدویت لرستان:

لرستان خبر: مسئول بنیاد مهدویت استان لرستان گفت: برگزاری مراسم احیا و شب زنده‌داری ویژه نیمه شعبان با حضور قاریان ممتاز استان، سخنرانان و مداحان در حسینیه حبیب‌بن‌مظاهر خرم‌آباد یکی از این برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت نیمه شعبان برای اجرا در شهرستان خرم‌آباد در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: برگزاری مراسم احیا و شب زنده‌داری ویژه نیمه شعبان با حضور قاریان ممتاز استان، سخنرانان و مداحان در حسینیه حبیب‌بن‌مظاهر خرم‌آباد یکی از این برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

مسئول بنیاد مهدویت استان لرستان عنوان کرد: همایش بانوان مهدوی امروز دهم خردادماه در سالن اجتماعات هلال‌احمر لرستان برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های مهدوی و پاسخ گویی به سؤالات و شبهات مهدوی مردم توسط روحانیون و مبلّغان دینی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ان روز است.

 

موسوی بیان کرد: ضروری است نسل جوان و نوجوان ما با فرهنگ مهدویت و امام زمان (عج) آشنایی داشته باشند و در این زمینه باید والدین تلاش کنند تا فرزندان خود را با فرهنگ مهدویت و انتظار آشنا کنند تا به واژه‌ای بیگانه برای آن‌ها تبدیل نشود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون معارف مهدویت و دوره‌های مقدماتی و تکمیلی مهدویت ویژه طلاب، دانشجویان و فرهنگیان و برگزاری دومین همایش ملی منجی و آینده پژوهی جهان در چهارم اسفندماه گذشته از دیگر فعالیت‌های بنیاد مهدویت در لرستان بوده است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات