در دفتر نماینده ولی‌‏ فقیه در لرستان انجام گرفت

یک جوان ایتالیایی ظهر امروز، ۲۳ تیرماه با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، شهادتین را به‌جا آورده و از دین مسیحیت به دین مبین اسلام تشرف یافت

به گزارش لرستان خبر، یک جوان ایتالیایی ظهر امروز، 23 تیرماه، با حضور در دفتر حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، شهادتین را به‌جا آورده و از دین مسیحیت به دین مبین اسلام تشرف یافت.

 

این جوان ایتالیایی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، قبل از به‌جا آوردن شهادتین یک‌بار دیگر با اصول و فروع دین اسلام که همان معاد، توحید، عدل،نبوت و امامت است، آشنا شد و توضیحاتی در رابطه با آن‌ها دریافت کرد.

 

در ادامه حجت‌الاسلام میرعمادی، نماینده ولی‏‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به بیان تأثیرات اسلام بر روی زندگی اشاره کرد و گفت: اسلام دارای مزایای زیادی است که به امید خدا در زندگی بعد از اسلام آوردن شاهد آن‌ها خواهید بود.

 

در پایان این جوان ایتالیایی با کمک حجت‌الاسلام میرعمادی شهادتین را به‌جا آورده و رسماً مسلمان شد و توسط حجت‌الاسلام میرعمادی با اهدا کتاب‌هایی در رابطه اسلام واحکام اسلامی بدرقه شد.

 

مرد ایتالیایی که سی و چند ساله به نظر می رسد از حضورش در ایران می گوید و اینکه در رشته زمین شناسی مطالعات زیادی در کشورمان و دیگر کشورهای دنیا داشته است و حالا آمده تا به کامل ترین دین خالق آسمان‌ها و زمین تشرف پیدا کند.

 

«جاکم مو ماریا تابی تا» که در رشته زمین شناسی مطالعات زیادی در کشورمان و دیگر کشورهای دنیا داشته است، گفت: با سفر به ایران و آشنایی با دین اسلام و همچنین خواندن برخی کتاب‌های مرتبط به دین اسلام علاقمند شدم و همین جرقه‌ای برای مسلمان شدنم بود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات