در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان انجام شد؛

لرستان خبر: ظهر امروز مرد ایتالیایی سی و چند ساله پس از تحقیقات و مطالعات خود، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان به دین مبین انسان‌ساز اسلام تشرف پیدا کرد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز مرد ایتالیایی سی و چند ساله پس از تحقیقات و مطالعات خود، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان به دین مبین انسان‌ساز اسلام تشرف پیدا کرد.

 

«جاکم مو ماریا تابی تا» در کشور ایران و دیگر کشورهای دنیا در زمینه زمین‌شناسی مطالعات زیادی داشته است و با حضور در یاران با دین اسلام آشنایی پیدا کرده است.

 

وی پس از آشنایی با اسلام در ایران به مطالعه کتاب‌هایی پیرامون دین اسلام می‌پردازد و همین آشنایی مقدمه جرقه مسلمان شدن در وی می‌شود.

 

این مرد ایتالیایی هم اینک در ایران می‌خواهد دین و آئین خود را تغییر دهد و کامل‌ترین دین را برای خود برگزیند و با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان به اسلام مشرف شود.

 

سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن استقبال و پذیرایی از این مهمان ویژه خود، اظهار داشت: دین اسلام تضمین کننده سعادت دنیا و سعادت در آخرت برای انسان است.

 

 وی با بیان ویژگی‌های منحصر به فرد اسلام، افزود: دین اسلام نسبت به سایر ادیان دینی جامع‌تر است و دستورات و احکامی که در این دین شریف برای انسان‌ها آمده، تمامی برای تعالی انیان و رسیدن او به کمال است.

 

نماینده ولی‌فقیه با بیان مزایای اسلام این مرد ایتالیای را در تصمیم خود مصمم نمود و عنوان کرد: دین اسلام کامل‌ترین دین است و دستورات و احکام آن بر اساس حکمت بوده و هیچ‌یک از آن‌ها بی‌دلیل نیست.

 

وی با شاهد آوردن آیاتی از قرآن برای حرف‌های خود، بیان کرد: تشرف شما در ماه مبارک رمضان واقعه‌ای نیک است که ماه مبارک رمضان امسال را برای شما ماندگارتر می‌کند.

 

میرعمادی ضمن اهدای یک جلد کتاب قرآن به این تازه مسلمان، برخی از کتاب‌های تألیف خود را به وی هدیه می‌دهد.

 

مترجم مرد ایتالیایی در طول صحبت‌های نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حرف‌ها را برای«جاکم مو ماریا تابی تا»  ترجمه می کند و وی با سر تکان دادن‌های خود علاقمندی قلبش را برای پذیرش این آئین آسمانی نشان می‌دهد.

 

مرد تازه مسلمان نخستین وضوی نماز زندگی‌اش را هم در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان می‌گیر.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات