طی مراسمی در شهرستان ازنا صورت گرفت؛

طی مراسم باشکوهی دومین کاروان جان‌باختگان حجاج لرستانی حادثه منا در سطح شهرهای لرستان تشییع شدند.

 

 ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان لرستانی هشت تن از جان‌باختگان لرستانی حادثه منا در شهرهای خرم‌آباد، دورود و ازنا تشییع شدند.
 
 

به گزارش لرستان خبر، طی مراسمی پیکر مطهر سبزخدا قائدرحمت یکی از حجاج جان‌باخته فاجعه منا با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، فرماندار خرم‌آباد، جمعی از مسئولان و مدیران استان لرستان و اقشار مختلف مردم در حسینیه گلزار شهدای خرم‌آباد تشییع و در بخش پل‌هرو به خاک سپرده شد.

 

 

 نخستین کاروان اعزامی جان‌باختگان استان لرستان که  انتقال یافت، علاوه بر انتقال پنج پیکر از جان‌باختگان کاروان‎های شهرستان بروجرد به نام‌های محمد روزبهانی، سیدمحمود شجاعی، عباس گودرزی، غلام‌رضا گودرزی و مرادعلی نصراللهی، پیکرهای مصطفی موسوی از دورود، مجتبی گرجی و محمدعلی روشنی از کاروان الیگودرز نیز وارد بروجرد شدند و از این شهرستان به زادگاه خود انتقال یافتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون حج و زیارت استان لرستان  گفت: پیکر پاک دومین کاروان جان‌باختگان لرستانی امروز در سطح شهرهای لرستان تشییع شدند.

 

 

سیدحمید مصطفایی اظهار داشت: از کاروان نخست انتقال پیکر 104 جان‌باخته ایرانی حادثه منا به کشور 9 نفر لرستانی بودند که یکی از آنها در تهران و هشت تن دیگر روز گذشته در لرستان تشییع شدند.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در فاجعه منا 32 نفر از حجاج لرستانی که از کاروان‌های شهرستان بروجرد، الیگودرز، دورود و ازنا اعزام‌ شده بودند، جان خود را از دست دادند.

 

 

معاون حج و زیارت استان لرستان اضافه کرد: امروز پیکر سید محمد موسوی، علی رازانی، ابوالقاسم رسام، جان‌‌علی از قائدرحمت و قدرت‌الله پاپی از دورود، مراد آب‌روش و ماشاءالله خورشیدوند از ازنا و سبزخدا قائدرحمت در خرم‌آباد تشییع شدند.

 

 

وی افزود: فردا قرار است، چهار تن دیگر از جان‌باختگان لرستانی وارد لرستان شوند.

 

منبع: فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات