جانشین فرمانده سپاه بروجرد؛

جانشین فرمانده سپاه بروجرد گفت: زائران اربعین حسینی توسط بسیج ناحیه مقاومت بروجرد در حسینیه‌های راهیان نور ساماندهی می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر، شجاع معظمی گودرزی  در نخستین جلسه ستاد کنگره عظیم اربعین حسینی در  شهرستان بروجرد اظهار داشت: ساماندهی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نیازمند عزم جدی و مشارکت مسئولانه مردم در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

 

 

وی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی دقیق و منسجم به شهروندان در رابطه با مشارکت در این امر خداپسندانه، افزود: ساماندهی این تجمع عظیم جهان اسلام که از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند از وظایف تمامی نهادهای مرتبط است که بتوانند با برنامه‌ریزی صحیح به این مهم بپردازند.

 

 

جانشین فرمانده سپاه بروجرد از آمادگی نیروی مقاومت بسیج در اسکان موقت زائران ورودی به این شهرستان خبرداد و عنوان کرد: نیروی مقاومت بسیج همه‌ساله میزبان کاروان‌های اعزامی راهیان نور از سراسر کشور است که به این منظور حسینیه‌های مجهزی در نقاط مختلف این شهرستان تدارک دیده‌شده که می‌توان برای اسکان زائران اربعین حسینی از آن‌ها استفاده کرد.

 

 

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، بیان کرد: پایگاه‌های نیروی مقاومت بسیج آمادگی کامل دارند تا در زمینهٔ جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر مشارکت فعال داشته باشند.

 

 

معظمی گودرزی بابیان اینکه مشارکت در این امر همت و عزم بسیجی را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: مشارکت در این مهم نباید منوط به ادارت و نهادهای مرتبط شود بلکه با تبلیغات گسترده سطح شهر می‌توان در آگاه‌سازی مردم برای حضور و مشارکت در جلب کمک‌های آن‌ها تلاش کرد.

 

 

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی در میان مسلمین و به‌ویژه شیعیان است، تصریح کرد: دشمنان می‌کوشند با وارد آوردن خدشه در برگزاری بزرگ‌ترین همایش جهان اسلام در روز اربعین به اهداف پلید خود دست یابند براین اساس ایجاد آمادگی و هماهنگی میان برگزارکنندگان این همایش ضروری و حائز اهمیت است.

 

 

جانشین فرمانده سپاه بروجرد گفت: تخریب بقاع متبرکه امامزادگان، نوادگان و صحابه رسول‌الله (ص) در خاک سوریه و عراق نمونه‌ای از ده‌ها جنایت متعصبان کوردل داعشی است که به دستور مستکبران جهانی انجام می‌شود و از این اقدامات تخریب گرایانه اهداف شومی را دنبال می‌کنند.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسین همدانی، اظهارداشت: این سردار رشید اسلام در بیش از 80 عملیات مهم در سوریه شرکت کرده و قرارگاه حضرت زینب(س) در دمشق و قرارگاه حضرت رقیه(س) در حلب را تشکیل داده و اقدام به ساماندهی و تجهیز ده‌ها لشکر در سوریه کرده است.

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات