در آستانه ماه حزن اهل بیت(ع)؛

هیئت فرهنگی- مذهبی مساکین الزهرای خرم آباد، امسال نیز به سیاق سال ها گذشته، مراسم عزاداری دهه اول محرم را با برنامه های محتوایی غنی برگزار می کند.

 مهرداد خوش منظر مسئول هیئت مساکین الزهرای خرم آباد در گفت و گو با لرستان خبر اظهار داشت: شکل برنامه عزاداری هیئت مساکین الزهرای خرم آباد همانند سال گذشته است و با برنامه ریزی که صورت گرفته، از نظر محتوایی و برنامه از سال گذشته بهتر و غنی تر خواهد بود.

 

 

وی افزود: سال گذشته برنامه عزاداری دهه اول محرم به دلیل استقبال پرشور، به سالن ورزش امام علی(علیه سلام) انتقال یافت و نتیجه آن شد که در بعضی از شب ها تا 4 هزار نفر در جلسه هیئت حاضر می شدند.

 

 

وی ادامه داد: با توجه به حضور خواهران در جلسه، پیش بینی مهدکودک شده است و دو مربی مجرب نیز برای این منظور در نظر گرفته شده که برنامه های جانبی فرهنگی برای کودکان تدارک دیده اند.

 

 

مسئول هیئت مساکین الزهرای خرم آباد با اشاره به دیگر خدمات پیش بینی شده در جلسات دهه اول محرم،عنوان کرد: غرفه فرهنگی و همچنین غرفه فروش کتاب در محل سالن ورزشی امام علی(علیه سلام) تدارک دیده شده و همچنین محلی برای پاسخگویی مسائل شرعی جانمایی شده است.

 

 

وی گفت: با همکاری که با سازمان هلال احمر شهرستان شده است قرار است چند پزشک مجرب در محل هیئت و در قالب غرفه هلال احمر  به عزاداران خدمات درمانی ارائه دهند.

 

 

خوش منظر خاطر نشان کرد: امسال برای اینکه با کمبود جا مواجه نشویم قرار است طبقه دوم ورزشگاه نیز مورد استفاده قرار گیرد و  البته به دلیل حضور جمعیت چند هزار نفری با کمبود فرش مواجه هستیم و در همین جا از کلیه مردم و خیران محترم خواهشمندیم در صورت تمایل، برای ده روز قسمت های که هنوز با فرش پوشش داده نشده است را تامین کنند.

 

 

 

آمار دقیق مکان، زمان، سخنران و مداح برنامه های هیئت مساکین الزهرا به این شرح است:

هیئت مساکین الزهرا؛ دهه اول محرم- مکان: میدان امام حسین، پشت ترمینال جنوب، خیابان بزرگمهر، سالن ورزشی امام علی

سخنران: پنج شب اول حجت الاسلام سید هبت الله هاشمی و پنج شب دوم سید نواب موسوی و حضور مداحان اهل بیت(علیه سلام)

ساعت شروع مراسم: 20:30

جلسه با حضور برادران و خواهران برگزار می شود

 

 

شماره تماس برای اهدا و یا تامین فرش هیئت مساکین الزهرا در دهه اول محرم

09169806744


انتهای پیام/

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مجید

    ممنون از این خبر؛
    نمیدونم چرا اسم سایت هیئت در این خبر ذکر نشده!؛

    • امیر سید

      آدرس سایت مساکین الزهرا
      Www.Masakin.ir

  • محمد ملکی

    التماس دعا

نظرات